tai tu geriau zinai uz tuos, kurie 'prisipazino' ? juk parase - gadina varikli. ka ten pist toj galvoj, jeigu kuras baigias kas kelis simtus km, dar daug visko masinoj pilna, ka reikia papildyt/patikrint/pakeisti zymiai trumpesniais intervalais. cia tipo esmine problema, kas keliasdesimt tukstanciu dapilti 'kazko is kazkokio bakelio'? tuo labiau kalbant apie naujas masinas, kai net langu skyscio patys nepila, o nuvaro dileriui. paklausiu siandien kaimynes, su blue pasatu nauju, arba bent zino kas tai per nesamone. pagal tave ji kasdien uzsirasineja ant lapuko 'patikrinti ar nesibaige addblue', kad tik nepamirstu sekanti ryta... maziau gal pisk prota ir matuok ka kiti skaite, nes pats kiekviena nesamone prasyta tiki ir apie butaforine ekologija newse spangsti. On 2016.09.23 09:43, Dainiushas wrote: > niekas negenda, tiesiog reikia pist sau galvą apie to AdBlue buvimą. Tau > jei tokie klausimai kyla, tai akivaizdžiai net neskaitei apie ką tas > dyzelgeitas ;) > > On 9/23/2016 9:40 AM, jtdm wrote: >> tai kas ten genda purskiant myzala i ismetima? >> >> On 2016.09.23 09:33, Dainiushas wrote: >>> ekišk čia DPF'o, ne prie ko gi jis. NOx filtras gi akumuliatyvinis ir jį >>> reikia degint ir ten kažkaip dažnai, ir negaunasi sąnaudos. O su AdBlue >>> rednekams nefengshui >>> >>> On 9/23/2016 9:20 AM, jtdm wrote: >>>> p.s. apie sanaudas tai irgi biski ne i tema. >>>> mazini NOx - dideja sanaudos. nes to deka susidare suodziai - yra >>>> kuras, >>>> kuris galetu buti panaudotas naudingai, o ne svilinamas DPF'e. >>>> todel ta 'ekologija' visom prasmem yra atvirkscia. masina su isimtais >>>> visais 'ekologiskais' pribumbasais naudoja juntamai maziau kuro, kas ir >>>> yra pati didziausia ekologija. >>>> >>>> >> >