tai taip, tavo globalios išvados iš nupisto Volvo, kastruotos alfos, brokuotos švogerio škodos bei kaimynės pasato yra gausiai svaresnės :D On 9/23/2016 10:18 AM, jtdm wrote: > kuo ta mano kaimyne maziau 'amerikone'? garantuotai nezino nei kas tas > addblue, nei kur 710 dangtelis randasi. neesu tikras del langu skyscio, > gal ir isipila, bet atidaryto kapoto jos masinos as neesu niekada > mates.. vaziuoja kol vaziuoja ir tiek. gauna priminima, kai reik > aptarnavimo atvaizuot. IR VISKAS. > visa kita - pinigai ir biznis. o tu toliau kliedek apie pilstymus, > wikipediju prisiskaites. > > On 2016.09.23 10:12, Dainiushas wrote: >> tai VAG'as aišku durniai, su tavim nepasitarė ir visgi nusprendė kad >> AdBlue pilstymas amerikonams nepatiks? >> >> va paskaityk kaip tai atrodo jankių akimis: >> >> "After diesel exhaust passes through the oxidation catalyst and a >> particulate filter, diesel exhaust fluid (DEF, branded by VW as AdBlue) >> is injected into the stream before entering the reduction catalyst. DEF >> is a precise mixture of one-third urea and two-thirds deionized water >> and must be refilled (typically at manufacturer-recommended oil-change >> intervals) from a separate tank. If this sounds complex and expensive, >> that’s because it is. And very likely, that’s why VW chose not to >> install SCR and urea injection on most of its TDI models." >> >> http://blog.caranddriver.com/everything-you-need-to-know-about-the-vw-diesel-emissions-scandal/ >> >> >> >> >> >> On 9/23/2016 10:02 AM, jtdm wrote: >>> nu, tai tu pats save supratai? niekam ten neidomus tie skysciai, niekas >>> jokiu galvu sau del to nepisa. nuvaro i servisa tepalu keisti arba langu >>> skyscio dapilti, nes net tuo patys nesirupina ir tuom baigiasi 'galvos >>> pisimas'. tai apie ka tu cia nusisneki? >>> >>> >