Tema: Re: Dyzelgeitas
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-09-23 10:33:31
tai taip, tavo globalios išvados iš nupisto Volvo, kastruotos alfos, 
brokuotos švogerio škodos bei kaimynės pasato yra gausiai svaresnės :D

On 9/23/2016 10:18 AM, jtdm wrote:
> kuo ta mano kaimyne maziau 'amerikone'? garantuotai nezino nei kas tas
> addblue, nei kur 710 dangtelis randasi. neesu tikras del langu skyscio,
> gal ir isipila, bet atidaryto kapoto jos masinos as neesu niekada
> mates.. vaziuoja kol vaziuoja ir tiek. gauna priminima, kai reik
> aptarnavimo atvaizuot. IR VISKAS.
> visa kita - pinigai ir biznis. o tu toliau kliedek apie pilstymus,
> wikipediju prisiskaites.
>
> On 2016.09.23 10:12, Dainiushas wrote:
>> tai VAG'as aišku durniai, su tavim nepasitarė ir visgi nusprendė kad
>> AdBlue pilstymas amerikonams nepatiks?
>>
>> va paskaityk kaip tai atrodo jankių akimis:
>>
>> "After diesel exhaust passes through the oxidation catalyst and a
>> particulate filter, diesel exhaust fluid (DEF, branded by VW as AdBlue)
>> is injected into the stream before entering the reduction catalyst. DEF
>> is a precise mixture of one-third urea and two-thirds deionized water
>> and must be refilled (typically at manufacturer-recommended oil-change
>> intervals) from a separate tank. If this sounds complex and expensive,
>> that’s because it is. And very likely, that’s why VW chose not to
>> install SCR and urea injection on most of its TDI models."
>>
>> http://blog.caranddriver.com/everything-you-need-to-know-about-the-vw-diesel-emissions-scandal/
>>
>>
>>
>>
>>
>> On 9/23/2016 10:02 AM, jtdm wrote:
>>> nu, tai tu pats save supratai? niekam ten neidomus tie skysciai, niekas
>>> jokiu galvu sau del to nepisa. nuvaro i servisa tepalu keisti arba langu
>>> skyscio dapilti, nes net tuo patys nesirupina ir tuom baigiasi 'galvos
>>> pisimas'. tai apie ka tu cia nusisneki?
>>>
>>>
>