Tai nori pasakyt plienas geriau sukimba nei guma? Dėl antro - tai vis tiek kelis kart mažesnė apkrova nei pas auto. Na bet šiaip tai be reikalo prie tanko prisipi$ot - kaip ten su nuleistu oru padangose? Pas rimtus bekelės trabius (tę koks unimog gruzavykas ar pan) - yr fyčera, kad nuleist oro kažkiek. Skirta sunkiai pravažiuojamiems ruožams. Man tai atrodo logiška - padidina sukimbančio paviršiaus plotą. Paaiškinkit man, čiainykui - kodėl ant ledo staiga, anot jūsų, pradeda galiot priešingi fizikos dėsniai? 2017.02.09 13:43, android rašė: > fenix@w <muilas@ant.muilo> Wrote in message: >> 2017.02.09 11:53, spakainas rašė: >>> Tanko masė grubiai 50 tonų, vikšrų paviršiaus plotas kokie 5 >>> kvadratiniai metrai. Tai 10 tonų į kvadratą. >>> >>> Trabio padanga jei 205 pločio, remias į žemę ten kokie 5 cm, tai >>> 0.205x0.05x4vnt=~0.04 m2. Trabio masė kiek? 1.5 tonos su keleiviais? >>> Itogo į kvadratą 37.5 tonos. Nu taip ~4 kartus daugiau nei tanko gaunasi. >> >> tai kame parkes? trabis isstumia sniega ir isikimba i kieta pavirsiu. o >> tankas ant ledo ikalneje imho bus tas pats kas trabis - tankistas ateis >> i grupsa paverkti > > > > pisu pirma, viksras sudarytas is metalo segmentų, jie turi > briaunas, kurios įsikasa i grunto pavirsiu, taipat suskaldo ledo > pavirsiu ir i skilusia vieta isiremia. > Jei viksro segmentai ne is kieto metalo - tai ju pavirsius > grubletas, sudaro didele trinti su visais, kad ir ledo paviršiaus > nelygumais. Ir velgi - plius briaunos > > Antra, butent del segmentu abejociau del viksru pavirsiaus ploto > 5m^. Gal kokie 2-3m >