nu, su spygliuotais viksrais , gera zole rukai "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:o7heof$nje$1@trimpas.omnitel.net... > Aij nu čia jau visai kita istorija - koja gaunasi išsikišimas - kupstas, > tai ten jau visai kitokia apkrova nuo tanko susidarys. Vat jei koją įkast > smėlin, kad jos viršus būtų lygus su žemės viršum - tai tankas mažiau > žalos padarys nei trabis, imho. > > 2017.02.09 11:58, Linas Petkevičius rašė: >> Dabar tik manau reiktu pereiti nuo teorijos prie praktikos ir paklausti >> saves, kas noretu, kad pervaziuotu koja - tankas ar bmw. >> >> "spakainas" wrote in message news:o7he75$n59$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Tanko masė grubiai 50 tonų, vikšrų paviršiaus plotas kokie 5 >> kvadratiniai metrai. Tai 10 tonų į kvadratą. >> >> Trabio padanga jei 205 pločio, remias į žemę ten kokie 5 cm, tai >> 0.205x0.05x4vnt=~0.04 m2. Trabio masė kiek? 1.5 tonos su keleiviais? >> Itogo į kvadratą 37.5 tonos. Nu taip ~4 kartus daugiau nei tanko gaunasi. >> >> 2017.02.09 11:46, spakainas rašė: >>> Nu pats paskaičiuok >>> >>> 2017.02.09 11:43, Dainiushas rašė: >>>> ar tikrai? >>>> >>>> 2/9/2017 11:40 AM, spakainas rašė: >>>>> Nu bet kita vertus - tanko vikšrų spaudimas į cm2 yra eile kartų >>>>> mažesnis už eilinio trabio, tai kaip čia gaunasi? ;] >>>>> >>>>> 2017.02.09 08:48, Dainiushas rašė: >>>>>> bibi, slėgis užtai ploto vienetui mažesni ir gaunasi bibienė. >>>>>> >>>>>> pažiūrėk žiemos raliai kokiom padangom važiuojami. >>>>>> >>>>>> 2/9/2017 8:40 AM, sv rašė: >>>>>>> ant ledo tai kaip tik , kuo platesnes tuo geriau - didesnis sukibimo >>>>>>> plotas >>>>>>> >>>>>>> "Ignas" <skdjf@lkdshgsd.ls> parase naujienu >>>>>>> pranesime:o7gaej$79t$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> Siandien uzdejau naujas Hankook W452 padangas, 225/45 R17 >>>>>>>> nedygliuotos, >>>>>>>> gamintos 2016 pabaigoj su visokiais apelsinmedziu aliejais, ir >>>>>>>> gavosi >>>>>>>> pravAlas. Kieme tam tikra ikalne, dabar padengta istisai purvinu >>>>>>>> ledu, ir >>>>>>>> mano bmw skrajunas atbulas niekaip neiveike tos kliuties. Nepadejo >>>>>>>> jokie >>>>>>>> rankiniai, dsc junginejimai, niekas, stabilizavomes ties zemiausiu >>>>>>>> tasku, >>>>>>>> nors vaziuodamas atbulas turejo virsti i FWD aparata su visomis >>>>>>>> padidinto >>>>>>>> pravazumo savybemis. Prasau panasaus plocio padangas naudojanciu >>>>>>>> atsiliepimu - cia normalu taip? Nenoriu tiket, jog Hankook ar W452 >>>>>>>> kazkuo >>>>>>>> gausiai blogiau uz tarkim Nokian, Yokohama ir pan to paties dydzio >>>>>>>> nedygliuotus brandus. Pries tai buves bmw skrajunas su senais >>>>>>>> dygliuotais >>>>>>>> nokianais i ta kalna lipdavo kaip kate i medi, tiek atbulas, tiek >>>>>>>> ne. >>>>>>>> Patyriau liudesi, geda bei pazeminima kai fejos spuogas, kurio >>>>>>>> vardas >>>>>>>> net >>>>>>>> neminetinas salia bmw, iveike kliuti net nestabtelejes, kai tuo >>>>>>>> tarpu >>>>>>>> mano >>>>>>>> technikos stebuklas laukia kiemo apacioj net nezinau ko - totalaus >>>>>>>> pavasario >>>>>>>> turbut. Taigi dar karta, placiu padangu turetojai, pasidalinkit >>>>>>>> skausmu arba >>>>>>>> isgaidinkit Hankooka arba bmw arba abu. >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>> >>