Tema: Re: placios padangos + ziema = beda
Autorius: spakainas
Data: 2017-02-09 14:20:48
Viskas, įtikinai, bnv mldc!
p.s. jie ką, rimtai ten kokiam xdrive variantui variklį atgal stumBtelna 
idant balansas vėl 50:50 pasidarytų? :D Ar tiesiog sunkesnį galinį 
buferį sumontuoja?

2017.02.09 14:17, Regimantas rašė:
> Apie E46 Dainiushas jau parase, apie sena kaip zeme E39 pvz.:
>
> As all petrol six-cylinder E39s achieved 50:50 percent front to rear
> weight distribution, they turned into corners neutrally and eagerly
> http://www.autozine.org/Archive/BMW/classic/5er_E39.html
>
> Ir t.t.
>
> O del vaziavimo atbulai as irgi nelabai supratau kas cia per triukas
>
>
> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
> news:o7hmcl$s99$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai gali skirtis, bet ar tikrai skiriasi?
>> O šiaip grįžtant prie temos - tai į kalną važiuojant galas
>> automatiškai daugiau svorio gauna, vien iš šito punkto galima
>> nesunkiais mintinais skaičiavimais suprast, kad važiuot su rwd į kalną
>> atbulomis yra mažų mažiausia "keista".
>>
>> 2017.02.09 14:10, Regimantas rašė:
>>> Pasizek net kaip kokio nors gaidisko E46 ratu vieta atrodo - priekiniai
>>> isvis prieky, galiniai vos ne per vidury masinos ir t.t. Ir kiek
>>> skiriasi skirtingu varikliu svoriai? Beje, ju pozicija kebule irgi gali
>>> skirtis
>>>
>>>
>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
>>> news:o7hm1u$s04$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tai čia gal jau labai pas naujus, bet ir tai tas pats modelis su
>>>> skirtingu varikliu jau pames tą 50:50. O jei kalbėt apie aktualų šioj
>>>> temoj - tai gausiai abejoju kad ten tiek, tikrai galas lengvesnis,
>>>> imho.
>>>>
>>>> 2017.02.09 13:56, Regimantas rašė:
>>>>> O pas kuri ne?
>>>>>
>>>>> http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/5050_weight_distribution.html
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
>>>>> news:o7hlb6$r9r$3@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Nunu, pas kurį čia taip?
>>>>>>
>>>>>> 2017.02.09 13:54, Regimantas rašė:
>>>>>>> Lygtai kalba ejo apie BMW, tai ten svorio paskirstymas tarp asiu
>>>>>>> mazdaug
>>>>>>> 50/50
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Laimis" <a@l.l> wrote in message
>>>>>>> news:o7h6ni$gd9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> o bent bandei priekiu, o ne atbulas ivaziuot ?:)
>>>>>>>> FWD atveju tai gali padeti atbulom vaziavimas i kalniuka - varatys
>>>>>>>> ratai labiau prispaudziami. O RWD , vaziuojant atbulam tai kaip
>>>>>>>> tik,
>>>>>>>> dar maziau svorio tenka varanciai asiai.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Ignas" <skdjf@lkdshgsd.ls> wrote in message
>>>>>>>> news:o7gaej$79t$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Siandien uzdejau naujas Hankook W452 padangas, 225/45 R17
>>>>>>>>> nedygliuotos, gamintos 2016 pabaigoj su visokiais apelsinmedziu
>>>>>>>>> aliejais, ir gavosi pravAlas. Kieme tam tikra ikalne, dabar
>>>>>>>>> padengta
>>>>>>>>> istisai purvinu ledu, ir mano bmw skrajunas atbulas niekaip
>>>>>>>>> neiveike
>>>>>>>>> tos kliuties. Nepadejo jokie rankiniai, dsc junginejimai, niekas,
>>>>>>>>> stabilizavomes ties zemiausiu tasku, nors vaziuodamas atbulas
>>>>>>>>> turejo
>>>>>>>>> virsti i FWD aparata su visomis padidinto pravazumo savybemis.
>>>>>>>>> Prasau
>>>>>>>>> panasaus plocio padangas naudojanciu atsiliepimu - cia normalu
>>>>>>>>> taip?
>>>>>>>>> Nenoriu tiket, jog Hankook ar W452 kazkuo gausiai blogiau uz
>>>>>>>>> tarkim
>>>>>>>>> Nokian, Yokohama ir pan to paties dydzio nedygliuotus brandus.
>>>>>>>>> Pries
>>>>>>>>> tai buves bmw skrajunas su senais dygliuotais nokianais i ta kalna
>>>>>>>>> lipdavo kaip kate i medi, tiek atbulas, tiek ne. Patyriau liudesi,
>>>>>>>>> geda bei pazeminima kai fejos spuogas, kurio vardas net
>>>>>>>>> neminetinas
>>>>>>>>> salia bmw, iveike kliuti net nestabtelejes, kai tuo tarpu mano
>>>>>>>>> technikos stebuklas laukia kiemo apacioj net nezinau ko - totalaus
>>>>>>>>> pavasario turbut. Taigi dar karta, placiu padangu turetojai,
>>>>>>>>> pasidalinkit skausmu arba isgaidinkit Hankooka arba bmw arba abu.
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>
>