Viskas, įtikinai, bnv mldc! p.s. jie ką, rimtai ten kokiam xdrive variantui variklį atgal stumBtelna idant balansas vėl 50:50 pasidarytų? :D Ar tiesiog sunkesnį galinį buferį sumontuoja? 2017.02.09 14:17, Regimantas rašė: > Apie E46 Dainiushas jau parase, apie sena kaip zeme E39 pvz.: > > As all petrol six-cylinder E39s achieved 50:50 percent front to rear > weight distribution, they turned into corners neutrally and eagerly > http://www.autozine.org/Archive/BMW/classic/5er_E39.html > > Ir t.t. > > O del vaziavimo atbulai as irgi nelabai supratau kas cia per triukas > > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:o7hmcl$s99$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai gali skirtis, bet ar tikrai skiriasi? >> O šiaip grįžtant prie temos - tai į kalną važiuojant galas >> automatiškai daugiau svorio gauna, vien iš šito punkto galima >> nesunkiais mintinais skaičiavimais suprast, kad važiuot su rwd į kalną >> atbulomis yra mažų mažiausia "keista". >> >> 2017.02.09 14:10, Regimantas rašė: >>> Pasizek net kaip kokio nors gaidisko E46 ratu vieta atrodo - priekiniai >>> isvis prieky, galiniai vos ne per vidury masinos ir t.t. Ir kiek >>> skiriasi skirtingu varikliu svoriai? Beje, ju pozicija kebule irgi gali >>> skirtis >>> >>> >>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >>> news:o7hm1u$s04$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai čia gal jau labai pas naujus, bet ir tai tas pats modelis su >>>> skirtingu varikliu jau pames tą 50:50. O jei kalbėt apie aktualų šioj >>>> temoj - tai gausiai abejoju kad ten tiek, tikrai galas lengvesnis, >>>> imho. >>>> >>>> 2017.02.09 13:56, Regimantas rašė: >>>>> O pas kuri ne? >>>>> >>>>> http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/5050_weight_distribution.html >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >>>>> news:o7hlb6$r9r$3@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Nunu, pas kurį čia taip? >>>>>> >>>>>> 2017.02.09 13:54, Regimantas rašė: >>>>>>> Lygtai kalba ejo apie BMW, tai ten svorio paskirstymas tarp asiu >>>>>>> mazdaug >>>>>>> 50/50 >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Laimis" <a@l.l> wrote in message >>>>>>> news:o7h6ni$gd9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> o bent bandei priekiu, o ne atbulas ivaziuot ?:) >>>>>>>> FWD atveju tai gali padeti atbulom vaziavimas i kalniuka - varatys >>>>>>>> ratai labiau prispaudziami. O RWD , vaziuojant atbulam tai kaip >>>>>>>> tik, >>>>>>>> dar maziau svorio tenka varanciai asiai. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Ignas" <skdjf@lkdshgsd.ls> wrote in message >>>>>>>> news:o7gaej$79t$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> >>>>>>>>> Siandien uzdejau naujas Hankook W452 padangas, 225/45 R17 >>>>>>>>> nedygliuotos, gamintos 2016 pabaigoj su visokiais apelsinmedziu >>>>>>>>> aliejais, ir gavosi pravAlas. Kieme tam tikra ikalne, dabar >>>>>>>>> padengta >>>>>>>>> istisai purvinu ledu, ir mano bmw skrajunas atbulas niekaip >>>>>>>>> neiveike >>>>>>>>> tos kliuties. Nepadejo jokie rankiniai, dsc junginejimai, niekas, >>>>>>>>> stabilizavomes ties zemiausiu tasku, nors vaziuodamas atbulas >>>>>>>>> turejo >>>>>>>>> virsti i FWD aparata su visomis padidinto pravazumo savybemis. >>>>>>>>> Prasau >>>>>>>>> panasaus plocio padangas naudojanciu atsiliepimu - cia normalu >>>>>>>>> taip? >>>>>>>>> Nenoriu tiket, jog Hankook ar W452 kazkuo gausiai blogiau uz >>>>>>>>> tarkim >>>>>>>>> Nokian, Yokohama ir pan to paties dydzio nedygliuotus brandus. >>>>>>>>> Pries >>>>>>>>> tai buves bmw skrajunas su senais dygliuotais nokianais i ta kalna >>>>>>>>> lipdavo kaip kate i medi, tiek atbulas, tiek ne. Patyriau liudesi, >>>>>>>>> geda bei pazeminima kai fejos spuogas, kurio vardas net >>>>>>>>> neminetinas >>>>>>>>> salia bmw, iveike kliuti net nestabtelejes, kai tuo tarpu mano >>>>>>>>> technikos stebuklas laukia kiemo apacioj net nezinau ko - totalaus >>>>>>>>> pavasario turbut. Taigi dar karta, placiu padangu turetojai, >>>>>>>>> pasidalinkit skausmu arba isgaidinkit Hankooka arba bmw arba abu. >>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>> >