Tai gali skirtis, bet ar tikrai skiriasi? O šiaip grįžtant prie temos - tai į kalną važiuojant galas automatiškai daugiau svorio gauna, vien iš šito punkto galima nesunkiais mintinais skaičiavimais suprast, kad važiuot su rwd į kalną atbulomis yra mažų mažiausia "keista". 2017.02.09 14:10, Regimantas rašė: > Pasizek net kaip kokio nors gaidisko E46 ratu vieta atrodo - priekiniai > isvis prieky, galiniai vos ne per vidury masinos ir t.t. Ir kiek > skiriasi skirtingu varikliu svoriai? Beje, ju pozicija kebule irgi gali > skirtis > > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:o7hm1u$s04$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai čia gal jau labai pas naujus, bet ir tai tas pats modelis su >> skirtingu varikliu jau pames tą 50:50. O jei kalbėt apie aktualų šioj >> temoj - tai gausiai abejoju kad ten tiek, tikrai galas lengvesnis, imho. >> >> 2017.02.09 13:56, Regimantas rašė: >>> O pas kuri ne? >>> >>> http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/5050_weight_distribution.html >>> >>> >>> >>> >>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >>> news:o7hlb6$r9r$3@trimpas.omnitel.net... >>>> Nunu, pas kurį čia taip? >>>> >>>> 2017.02.09 13:54, Regimantas rašė: >>>>> Lygtai kalba ejo apie BMW, tai ten svorio paskirstymas tarp asiu >>>>> mazdaug >>>>> 50/50 >>>>> >>>>> >>>>> "Laimis" <a@l.l> wrote in message >>>>> news:o7h6ni$gd9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> o bent bandei priekiu, o ne atbulas ivaziuot ?:) >>>>>> FWD atveju tai gali padeti atbulom vaziavimas i kalniuka - varatys >>>>>> ratai labiau prispaudziami. O RWD , vaziuojant atbulam tai kaip tik, >>>>>> dar maziau svorio tenka varanciai asiai. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Ignas" <skdjf@lkdshgsd.ls> wrote in message >>>>>> news:o7gaej$79t$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> Siandien uzdejau naujas Hankook W452 padangas, 225/45 R17 >>>>>>> nedygliuotos, gamintos 2016 pabaigoj su visokiais apelsinmedziu >>>>>>> aliejais, ir gavosi pravAlas. Kieme tam tikra ikalne, dabar padengta >>>>>>> istisai purvinu ledu, ir mano bmw skrajunas atbulas niekaip neiveike >>>>>>> tos kliuties. Nepadejo jokie rankiniai, dsc junginejimai, niekas, >>>>>>> stabilizavomes ties zemiausiu tasku, nors vaziuodamas atbulas turejo >>>>>>> virsti i FWD aparata su visomis padidinto pravazumo savybemis. >>>>>>> Prasau >>>>>>> panasaus plocio padangas naudojanciu atsiliepimu - cia normalu taip? >>>>>>> Nenoriu tiket, jog Hankook ar W452 kazkuo gausiai blogiau uz tarkim >>>>>>> Nokian, Yokohama ir pan to paties dydzio nedygliuotus brandus. Pries >>>>>>> tai buves bmw skrajunas su senais dygliuotais nokianais i ta kalna >>>>>>> lipdavo kaip kate i medi, tiek atbulas, tiek ne. Patyriau liudesi, >>>>>>> geda bei pazeminima kai fejos spuogas, kurio vardas net neminetinas >>>>>>> salia bmw, iveike kliuti net nestabtelejes, kai tuo tarpu mano >>>>>>> technikos stebuklas laukia kiemo apacioj net nezinau ko - totalaus >>>>>>> pavasario turbut. Taigi dar karta, placiu padangu turetojai, >>>>>>> pasidalinkit skausmu arba isgaidinkit Hankooka arba bmw arba abu. >>>>>> >>>>> >>> >