Aij tu visą diskusiją gal paskaityk. 2017.02.09 23:08, Igaliotinis rašė: > nu, su spygliuotais viksrais , gera zole rukai > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:o7heof$nje$1@trimpas.omnitel.net... >> Aij nu čia jau visai kita istorija - koja gaunasi išsikišimas - >> kupstas, tai ten jau visai kitokia apkrova nuo tanko susidarys. Vat >> jei koją įkast smėlin, kad jos viršus būtų lygus su žemės viršum - tai >> tankas mažiau žalos padarys nei trabis, imho. >> >> 2017.02.09 11:58, Linas Petkevičius rašė: >>> Dabar tik manau reiktu pereiti nuo teorijos prie praktikos ir paklausti >>> saves, kas noretu, kad pervaziuotu koja - tankas ar bmw. >>> >>> "spakainas" wrote in message news:o7he75$n59$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Tanko masė grubiai 50 tonų, vikšrų paviršiaus plotas kokie 5 >>> kvadratiniai metrai. Tai 10 tonų į kvadratą. >>> >>> Trabio padanga jei 205 pločio, remias į žemę ten kokie 5 cm, tai >>> 0.205x0.05x4vnt=~0.04 m2. Trabio masė kiek? 1.5 tonos su keleiviais? >>> Itogo į kvadratą 37.5 tonos. Nu taip ~4 kartus daugiau nei tanko >>> gaunasi. >>> >>> 2017.02.09 11:46, spakainas rašė: >>>> Nu pats paskaičiuok >>>> >>>> 2017.02.09 11:43, Dainiushas rašė: >>>>> ar tikrai? >>>>> >>>>> 2/9/2017 11:40 AM, spakainas rašė: >>>>>> Nu bet kita vertus - tanko vikšrų spaudimas į cm2 yra eile kartų >>>>>> mažesnis už eilinio trabio, tai kaip čia gaunasi? ;] >>>>>> >>>>>> 2017.02.09 08:48, Dainiushas rašė: >>>>>>> bibi, slėgis užtai ploto vienetui mažesni ir gaunasi bibienė. >>>>>>> >>>>>>> pažiūrėk žiemos raliai kokiom padangom važiuojami. >>>>>>> >>>>>>> 2/9/2017 8:40 AM, sv rašė: >>>>>>>> ant ledo tai kaip tik , kuo platesnes tuo geriau - didesnis >>>>>>>> sukibimo >>>>>>>> plotas >>>>>>>> >>>>>>>> "Ignas" <skdjf@lkdshgsd.ls> parase naujienu >>>>>>>> pranesime:o7gaej$79t$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> >>>>>>>>> Siandien uzdejau naujas Hankook W452 padangas, 225/45 R17 >>>>>>>>> nedygliuotos, >>>>>>>>> gamintos 2016 pabaigoj su visokiais apelsinmedziu aliejais, ir >>>>>>>>> gavosi >>>>>>>>> pravAlas. Kieme tam tikra ikalne, dabar padengta istisai purvinu >>>>>>>>> ledu, ir >>>>>>>>> mano bmw skrajunas atbulas niekaip neiveike tos kliuties. Nepadejo >>>>>>>>> jokie >>>>>>>>> rankiniai, dsc junginejimai, niekas, stabilizavomes ties zemiausiu >>>>>>>>> tasku, >>>>>>>>> nors vaziuodamas atbulas turejo virsti i FWD aparata su visomis >>>>>>>>> padidinto >>>>>>>>> pravazumo savybemis. Prasau panasaus plocio padangas naudojanciu >>>>>>>>> atsiliepimu - cia normalu taip? Nenoriu tiket, jog Hankook ar W452 >>>>>>>>> kazkuo >>>>>>>>> gausiai blogiau uz tarkim Nokian, Yokohama ir pan to paties dydzio >>>>>>>>> nedygliuotus brandus. Pries tai buves bmw skrajunas su senais >>>>>>>>> dygliuotais >>>>>>>>> nokianais i ta kalna lipdavo kaip kate i medi, tiek atbulas, tiek >>>>>>>>> ne. >>>>>>>>> Patyriau liudesi, geda bei pazeminima kai fejos spuogas, kurio >>>>>>>>> vardas >>>>>>>>> net >>>>>>>>> neminetinas salia bmw, iveike kliuti net nestabtelejes, kai tuo >>>>>>>>> tarpu >>>>>>>>> mano >>>>>>>>> technikos stebuklas laukia kiemo apacioj net nezinau ko - totalaus >>>>>>>>> pavasario >>>>>>>>> turbut. Taigi dar karta, placiu padangu turetojai, pasidalinkit >>>>>>>>> skausmu arba >>>>>>>>> isgaidinkit Hankooka arba bmw arba abu. >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>>