Apie E46 Dainiushas jau parase, apie sena kaip zeme E39 pvz.: As all petrol six-cylinder E39s achieved 50:50 percent front to rear weight distribution, they turned into corners neutrally and eagerly http://www.autozine.org/Archive/BMW/classic/5er_E39.html Ir t.t. O del vaziavimo atbulai as irgi nelabai supratau kas cia per triukas "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:o7hmcl$s99$1@trimpas.omnitel.net... > Tai gali skirtis, bet ar tikrai skiriasi? > O šiaip grįžtant prie temos - tai į kalną važiuojant galas automatiškai > daugiau svorio gauna, vien iš šito punkto galima nesunkiais mintinais > skaičiavimais suprast, kad važiuot su rwd į kalną atbulomis yra mažų > mažiausia "keista". > > 2017.02.09 14:10, Regimantas rašė: >> Pasizek net kaip kokio nors gaidisko E46 ratu vieta atrodo - priekiniai >> isvis prieky, galiniai vos ne per vidury masinos ir t.t. Ir kiek >> skiriasi skirtingu varikliu svoriai? Beje, ju pozicija kebule irgi gali >> skirtis >> >> >> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >> news:o7hm1u$s04$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai čia gal jau labai pas naujus, bet ir tai tas pats modelis su >>> skirtingu varikliu jau pames tą 50:50. O jei kalbėt apie aktualų šioj >>> temoj - tai gausiai abejoju kad ten tiek, tikrai galas lengvesnis, imho. >>> >>> 2017.02.09 13:56, Regimantas rašė: >>>> O pas kuri ne? >>>> >>>> http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/5050_weight_distribution.html >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message >>>> news:o7hlb6$r9r$3@trimpas.omnitel.net... >>>>> Nunu, pas kurį čia taip? >>>>> >>>>> 2017.02.09 13:54, Regimantas rašė: >>>>>> Lygtai kalba ejo apie BMW, tai ten svorio paskirstymas tarp asiu >>>>>> mazdaug >>>>>> 50/50 >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Laimis" <a@l.l> wrote in message >>>>>> news:o7h6ni$gd9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> o bent bandei priekiu, o ne atbulas ivaziuot ?:) >>>>>>> FWD atveju tai gali padeti atbulom vaziavimas i kalniuka - varatys >>>>>>> ratai labiau prispaudziami. O RWD , vaziuojant atbulam tai kaip tik, >>>>>>> dar maziau svorio tenka varanciai asiai. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Ignas" <skdjf@lkdshgsd.ls> wrote in message >>>>>>> news:o7gaej$79t$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> Siandien uzdejau naujas Hankook W452 padangas, 225/45 R17 >>>>>>>> nedygliuotos, gamintos 2016 pabaigoj su visokiais apelsinmedziu >>>>>>>> aliejais, ir gavosi pravAlas. Kieme tam tikra ikalne, dabar >>>>>>>> padengta >>>>>>>> istisai purvinu ledu, ir mano bmw skrajunas atbulas niekaip >>>>>>>> neiveike >>>>>>>> tos kliuties. Nepadejo jokie rankiniai, dsc junginejimai, niekas, >>>>>>>> stabilizavomes ties zemiausiu tasku, nors vaziuodamas atbulas >>>>>>>> turejo >>>>>>>> virsti i FWD aparata su visomis padidinto pravazumo savybemis. >>>>>>>> Prasau >>>>>>>> panasaus plocio padangas naudojanciu atsiliepimu - cia normalu >>>>>>>> taip? >>>>>>>> Nenoriu tiket, jog Hankook ar W452 kazkuo gausiai blogiau uz tarkim >>>>>>>> Nokian, Yokohama ir pan to paties dydzio nedygliuotus brandus. >>>>>>>> Pries >>>>>>>> tai buves bmw skrajunas su senais dygliuotais nokianais i ta kalna >>>>>>>> lipdavo kaip kate i medi, tiek atbulas, tiek ne. Patyriau liudesi, >>>>>>>> geda bei pazeminima kai fejos spuogas, kurio vardas net neminetinas >>>>>>>> salia bmw, iveike kliuti net nestabtelejes, kai tuo tarpu mano >>>>>>>> technikos stebuklas laukia kiemo apacioj net nezinau ko - totalaus >>>>>>>> pavasario turbut. Taigi dar karta, placiu padangu turetojai, >>>>>>>> pasidalinkit skausmu arba isgaidinkit Hankooka arba bmw arba abu. >>>>>>> >>>>>> >>>> >>