Lygtai kalba ejo apie BMW, tai ten svorio paskirstymas tarp asiu mazdaug 50/50 "Laimis" <a@l.l> wrote in message news:o7h6ni$gd9$1@trimpas.omnitel.net... >o bent bandei priekiu, o ne atbulas ivaziuot ?:) > FWD atveju tai gali padeti atbulom vaziavimas i kalniuka - varatys ratai > labiau prispaudziami. O RWD , vaziuojant atbulam tai kaip tik, dar maziau > svorio tenka varanciai asiai. > > > "Ignas" <skdjf@lkdshgsd.ls> wrote in message > news:o7gaej$79t$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Siandien uzdejau naujas Hankook W452 padangas, 225/45 R17 nedygliuotos, >> gamintos 2016 pabaigoj su visokiais apelsinmedziu aliejais, ir gavosi >> pravAlas. Kieme tam tikra ikalne, dabar padengta istisai purvinu ledu, ir >> mano bmw skrajunas atbulas niekaip neiveike tos kliuties. Nepadejo jokie >> rankiniai, dsc junginejimai, niekas, stabilizavomes ties zemiausiu tasku, >> nors vaziuodamas atbulas turejo virsti i FWD aparata su visomis padidinto >> pravazumo savybemis. Prasau panasaus plocio padangas naudojanciu >> atsiliepimu - cia normalu taip? Nenoriu tiket, jog Hankook ar W452 kazkuo >> gausiai blogiau uz tarkim Nokian, Yokohama ir pan to paties dydzio >> nedygliuotus brandus. Pries tai buves bmw skrajunas su senais dygliuotais >> nokianais i ta kalna lipdavo kaip kate i medi, tiek atbulas, tiek ne. >> Patyriau liudesi, geda bei pazeminima kai fejos spuogas, kurio vardas net >> neminetinas salia bmw, iveike kliuti net nestabtelejes, kai tuo tarpu >> mano technikos stebuklas laukia kiemo apacioj net nezinau ko - totalaus >> pavasario turbut. Taigi dar karta, placiu padangu turetojai, pasidalinkit >> skausmu arba isgaidinkit Hankooka arba bmw arba abu. >