O pas kuri ne? http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/5050_weight_distribution.html "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:o7hlb6$r9r$3@trimpas.omnitel.net... > Nunu, pas kurį čia taip? > > 2017.02.09 13:54, Regimantas rašė: >> Lygtai kalba ejo apie BMW, tai ten svorio paskirstymas tarp asiu mazdaug >> 50/50 >> >> >> "Laimis" <a@l.l> wrote in message >> news:o7h6ni$gd9$1@trimpas.omnitel.net... >>> o bent bandei priekiu, o ne atbulas ivaziuot ?:) >>> FWD atveju tai gali padeti atbulom vaziavimas i kalniuka - varatys >>> ratai labiau prispaudziami. O RWD , vaziuojant atbulam tai kaip tik, >>> dar maziau svorio tenka varanciai asiai. >>> >>> >>> "Ignas" <skdjf@lkdshgsd.ls> wrote in message >>> news:o7gaej$79t$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Siandien uzdejau naujas Hankook W452 padangas, 225/45 R17 >>>> nedygliuotos, gamintos 2016 pabaigoj su visokiais apelsinmedziu >>>> aliejais, ir gavosi pravAlas. Kieme tam tikra ikalne, dabar padengta >>>> istisai purvinu ledu, ir mano bmw skrajunas atbulas niekaip neiveike >>>> tos kliuties. Nepadejo jokie rankiniai, dsc junginejimai, niekas, >>>> stabilizavomes ties zemiausiu tasku, nors vaziuodamas atbulas turejo >>>> virsti i FWD aparata su visomis padidinto pravazumo savybemis. Prasau >>>> panasaus plocio padangas naudojanciu atsiliepimu - cia normalu taip? >>>> Nenoriu tiket, jog Hankook ar W452 kazkuo gausiai blogiau uz tarkim >>>> Nokian, Yokohama ir pan to paties dydzio nedygliuotus brandus. Pries >>>> tai buves bmw skrajunas su senais dygliuotais nokianais i ta kalna >>>> lipdavo kaip kate i medi, tiek atbulas, tiek ne. Patyriau liudesi, >>>> geda bei pazeminima kai fejos spuogas, kurio vardas net neminetinas >>>> salia bmw, iveike kliuti net nestabtelejes, kai tuo tarpu mano >>>> technikos stebuklas laukia kiemo apacioj net nezinau ko - totalaus >>>> pavasario turbut. Taigi dar karta, placiu padangu turetojai, >>>> pasidalinkit skausmu arba isgaidinkit Hankooka arba bmw arba abu. >>> >>