O N75 tai tas iš schemos, Nr.14? Kaip žiūrėti? Keisti nauju, tikrinti kontaktus? Nes simptomai buvo du kartus, tarp jų kelių dienų partrauka, kai viskas veikė normaliai. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:oc4vvf$o7g$2@trimpas.omnitel.net... > kažkaip va taip > > https://www.google.com/search?q=volkswagen+vnt+turbo&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiRsMeju4_TAhWHF8AKHctEBwkQ_AUIBigB&biw=2560&bih=1285 > > na dar N75 pažiūrėt. > > On 4/6/2017 11:41 AM, reples wrote: >> Kaip anas atrodo ir su kuo valgomas? :-) >> Èia tas voþtuvas Nr. 14: >> https://goo.gl/gmDxiP >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:oc4qvj$ja6$2@trimpas.omnitel.net... >>> tûrbos valdymas pastrigæs nu >>> >>> On 4/6/2017 10:23 AM, reples wrote: >>>> Sveiki, >>>> pacient? - Audi A4 B6 1.9 TDI 96 kW su AVF varikliu. Buvo du kartus toks >>>> nuotykis, kad va?iuojant labai suma??jo trauka, spaud?iant gazo pedal?, >>>> greit?ja labai nenoriai. Po darbo va?iuojant viskas v?l normaliai. Kompas >>>> parod? toki? klaid?: >>>> >>>> 17965 - Charge Pressure Control >>>> P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent >>>> >>>> Galit paai?kint, kokios galimos b?dos ir ko tik?tis? >>>> >>>> >>> >> >> >