Netolygus vakuumas, esant vibracijai laksto nuo -1.0 (idealaus) iki -0.6. Paprastai del gedimo buna apie -0.6, bet kartais kylstelna iki idealaus ir tuo metu pridarytos turbos koja kyla neplanuotai daugiau nei reikia ir turi positive markatas "reples" <reples@gmail.com> wrote in message news:oc52nk$r7i$1@trimpas.omnitel.net... > Prašom plačiau apie tai :-) > > "markatas" <info@_nesiukslinti_markatas.lt> wrote in message > news:oc51pa$q7o$1@trimpas.omnitel.net... >>O vat ir ne, ten yra geresnis bajeris :), del strigimo pagrinde pas jas >>buna >> negative deviation, o jei retkarciais positive, tai kita slyksti liga >> >> markatas >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:oc4qvj$ja6$2@trimpas.omnitel.net... >>> tūrbos valdymas pastrigęs nu >>> >>> On 4/6/2017 10:23 AM, reples wrote: >>>> Sveiki, >>>> pacient? - Audi A4 B6 1.9 TDI 96 kW su AVF varikliu. Buvo du kartus >>>> toks >>>> nuotykis, kad va?iuojant labai suma??jo trauka, spaud?iant gazo pedal?, >>>> greit?ja labai nenoriai. Po darbo va?iuojant viskas v?l normaliai. >>>> Kompas >>>> parod? toki? klaid?: >>>> >>>> 17965 - Charge Pressure Control >>>> P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent >>>> >>>> Galit paai?kint, kokios galimos b?dos ir ko tik?tis? >>>> >>>> >>> >> >>