O problema sutvarkyta? Padėjo kažkurie iš aprašytų remontų? "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:oc6ota$7tl$1@trimpas.omnitel.net... > Pas mane turbos remontas tokio truko ilgai ir nuobodžiai, nes > nepastoviai buvo ir į positive/negative eidavo: > > Vakumo žarnas visas pakeičiau, užsandarinau šarnyra prie vakumo > siurblio. Pradėjo stabdis geriau veikt :) > > Užaklinau EGR'ą (tas kartais likdavo atsidaręs, nes solenoidas gryba pjovė) > > N75 pakaitaliojau su EGR'o solenoidu (jie vienodi). N75 veikė, bet > neteisingai. > > Dar kažkuriam etape buvau pas turbinininkus, už brangiai pravalė > turbiną, kad nestrigtu VNT, kuris spėju ir taip nestrigo ir > "pareguliavo" VNT varžtą. > > Tik pas mane AWX. > > Trauka sumažėja, nes nuo klaidos suveikia apsauginis režimas, galima > išjungt įjungt motorą, nusiresetina iki sekančio perpūtimo. > > > On 2017.04.06 10:23, reples wrote: >> Sveiki, >> pacientė - Audi A4 B6 1.9 TDI 96 kW su AVF varikliu. Buvo du kartus toks >> nuotykis, kad važiuojant labai sumažėjo trauka, spaudžiant gazo pedalą, >> greitėja labai nenoriai. Po darbo važiuojant viskas vėl normaliai. Kompas >> parodė tokią klaidą: >> >> 17965 - Charge Pressure Control >> P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent >> >> Galit paaiškint, kokios galimos bėdos ir ko tikėtis? >> >>