Aš kažkaip konsultavęs dar porą AWX variklių susidariau įspudį, kad oro padavimas aukšto slėgio pusėj - ten vienintelė bėda, pasikartoja tik vienos guminės žarnos plyšimas kartais. Neskaitant to, ką parašiau, tai jau 5 metai prie variklio nieko nedaryta. On 2017.04.07 11:19, Bender Rodriguez wrote: > Šitie varikliai tokie ligoti, ar su konkrečiu egzempliorium nepasisekė? > Pas mane AVF su kiaura turba, svarstau tvarkyt ar į šrotą paleist. > > On 2017-04-07 04:10, cD-r0m wrote: >> Pas mane turbos remontas tokio truko ilgai ir nuobodžiai, nes >> nepastoviai buvo ir į positive/negative eidavo: >> >> Vakumo žarnas visas pakeičiau, užsandarinau šarnyra prie vakumo >> siurblio. Pradėjo stabdis geriau veikt :) >> >> Užaklinau EGR'ą (tas kartais likdavo atsidaręs, nes solenoidas gryba >> pjovė) >> >> N75 pakaitaliojau su EGR'o solenoidu (jie vienodi). N75 veikė, bet >> neteisingai. >> >> Dar kažkuriam etape buvau pas turbinininkus, už brangiai pravalė >> turbiną, kad nestrigtu VNT, kuris spėju ir taip nestrigo ir >> "pareguliavo" VNT varžtą. >> >> Tik pas mane AWX. >> >> Trauka sumažėja, nes nuo klaidos suveikia apsauginis režimas, galima >> išjungt įjungt motorą, nusiresetina iki sekančio perpūtimo. >> >> >> On 2017.04.06 10:23, reples wrote: >>> Sveiki, >>> pacientė - Audi A4 B6 1.9 TDI 96 kW su AVF varikliu. Buvo du kartus toks >>> nuotykis, kad važiuojant labai sumažėjo trauka, spaudžiant gazo pedalą, >>> greitėja labai nenoriai. Po darbo važiuojant viskas vėl normaliai. >>> Kompas >>> parodė tokią klaidą: >>> >>> 17965 - Charge Pressure Control >>> P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent >>> >>> Galit paaiškint, kokios galimos bėdos ir ko tikėtis? >>> >>> >