Tema: Re: Q: AUDI A4 diagnozÄ—
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-04-07 13:55:53
Aš kažkaip konsultavęs dar porą AWX variklių susidariau įspudį, kad oro 
padavimas aukšto slėgio pusėj - ten vienintelė bėda, pasikartoja tik 
vienos guminės žarnos plyšimas kartais. Neskaitant to, ką parašiau, tai 
jau 5 metai prie variklio nieko nedaryta.

On 2017.04.07 11:19, Bender Rodriguez wrote:
> Šitie varikliai tokie ligoti, ar su konkrečiu egzempliorium nepasisekė?
> Pas mane AVF su kiaura turba, svarstau tvarkyt ar į šrotą paleist.
>
> On 2017-04-07 04:10, cD-r0m wrote:
>> Pas mane turbos remontas tokio truko ilgai ir nuobodžiai, nes
>> nepastoviai buvo ir į positive/negative eidavo:
>>
>> Vakumo žarnas visas pakeičiau, užsandarinau šarnyra prie vakumo
>> siurblio. Pradėjo stabdis geriau veikt :)
>>
>> Užaklinau EGR'ą (tas kartais likdavo atsidaręs, nes solenoidas gryba
>> pjovė)
>>
>> N75 pakaitaliojau su EGR'o solenoidu (jie vienodi). N75 veikė, bet
>> neteisingai.
>>
>> Dar kažkuriam etape buvau pas turbinininkus, už brangiai pravalė
>> turbiną, kad nestrigtu VNT, kuris spėju ir taip nestrigo ir
>> "pareguliavo" VNT varžtą.
>>
>> Tik pas mane AWX.
>>
>> Trauka sumažėja, nes nuo klaidos suveikia apsauginis režimas, galima
>> išjungt įjungt motorą, nusiresetina iki sekančio perpūtimo.
>>
>>
>> On 2017.04.06 10:23, reples wrote:
>>> Sveiki,
>>> pacientė - Audi A4 B6 1.9 TDI 96 kW su AVF varikliu. Buvo du kartus toks
>>> nuotykis, kad važiuojant labai sumažėjo trauka, spaudžiant gazo pedalą,
>>> greitėja labai nenoriai. Po darbo važiuojant viskas vėl normaliai.
>>> Kompas
>>> parodė tokią klaidą:
>>>
>>> 17965 - Charge Pressure Control
>>>              P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
>>>
>>> Galit paaiškint, kokios galimos bėdos ir ko tikėtis?
>>>
>>>
>