Pas mane turbos remontas tokio truko ilgai ir nuobodžiai, nes nepastoviai buvo ir į positive/negative eidavo: Vakumo žarnas visas pakeičiau, užsandarinau šarnyra prie vakumo siurblio. Pradėjo stabdis geriau veikt :) Užaklinau EGR'ą (tas kartais likdavo atsidaręs, nes solenoidas gryba pjovė) N75 pakaitaliojau su EGR'o solenoidu (jie vienodi). N75 veikė, bet neteisingai. Dar kažkuriam etape buvau pas turbinininkus, už brangiai pravalė turbiną, kad nestrigtu VNT, kuris spėju ir taip nestrigo ir "pareguliavo" VNT varžtą. Tik pas mane AWX. Trauka sumažėja, nes nuo klaidos suveikia apsauginis režimas, galima išjungt įjungt motorą, nusiresetina iki sekančio perpūtimo. On 2017.04.06 10:23, reples wrote: > Sveiki, > pacientė - Audi A4 B6 1.9 TDI 96 kW su AVF varikliu. Buvo du kartus toks > nuotykis, kad važiuojant labai sumažėjo trauka, spaudžiant gazo pedalą, > greitėja labai nenoriai. Po darbo važiuojant viskas vėl normaliai. Kompas > parodė tokią klaidą: > > 17965 - Charge Pressure Control > P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent > > Galit paaiškint, kokios galimos bėdos ir ko tikėtis? > >