Tema: Re: Q: AUDI A4 diagnozÄ—
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-04-07 04:10:02
Pas mane turbos remontas tokio truko ilgai ir nuobodžiai, nes 
nepastoviai buvo ir į positive/negative eidavo:

Vakumo žarnas visas pakeičiau, užsandarinau šarnyra prie vakumo 
siurblio. Pradėjo stabdis geriau veikt :)

Užaklinau EGR'ą (tas kartais likdavo atsidaręs, nes solenoidas gryba pjovė)

N75 pakaitaliojau su EGR'o solenoidu (jie vienodi). N75 veikė, bet 
neteisingai.

Dar kažkuriam etape buvau pas turbinininkus, už brangiai pravalė 
turbiną, kad nestrigtu VNT, kuris spėju ir taip nestrigo ir 
"pareguliavo" VNT varžtą.

Tik pas mane AWX.

Trauka sumažėja, nes nuo klaidos suveikia apsauginis režimas, galima 
išjungt įjungt motorą, nusiresetina iki sekančio perpūtimo.


On 2017.04.06 10:23, reples wrote:
> Sveiki,
> pacientė - Audi A4 B6 1.9 TDI 96 kW su AVF varikliu. Buvo du kartus toks
> nuotykis, kad važiuojant labai sumažėjo trauka, spaudžiant gazo pedalą,
> greitėja labai nenoriai. Po darbo važiuojant viskas vėl normaliai. Kompas
> parodė tokią klaidą:
>
> 17965 - Charge Pressure Control
>              P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
>
> Galit paaiškint, kokios galimos bėdos ir ko tikėtis?
>
>