nu pažiūrėk ar turbos koja vaikšto, turi lengvai tampytis, eigos gal virš centimetro kažkiek. schemoj berods 13, nu tas nuo kurio šlangutė į turbos aktuatorių eina. On 4/6/2017 12:12 PM, reples wrote: > O N75 tai tas iš schemos, Nr.14? > Kaip žiūrėti? Keisti nauju, tikrinti kontaktus? Nes simptomai buvo du kartus, tarp jų kelių dienų partrauka, kai viskas veikė normaliai. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:oc4vvf$o7g$2@trimpas.omnitel.net... >> kažkaip va taip >> >> https://www.google.com/search?q=volkswagen+vnt+turbo&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiRsMeju4_TAhWHF8AKHctEBwkQ_AUIBigB&biw=2560&bih=1285 >> >> na dar N75 pažiūrėt. >> >> On 4/6/2017 11:41 AM, reples wrote: >>> Kaip anas atrodo ir su kuo valgomas? :-) >>> Èia tas voþtuvas Nr. 14: >>> https://goo.gl/gmDxiP >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:oc4qvj$ja6$2@trimpas.omnitel.net... >>>> tûrbos valdymas pastrigæs nu >>>> >>>> On 4/6/2017 10:23 AM, reples wrote: >>>>> Sveiki, >>>>> pacient? - Audi A4 B6 1.9 TDI 96 kW su AVF varikliu. Buvo du kartus toks >>>>> nuotykis, kad va?iuojant labai suma??jo trauka, spaud?iant gazo pedal?, >>>>> greit?ja labai nenoriai. Po darbo va?iuojant viskas v?l normaliai. Kompas >>>>> parod? toki? klaid?: >>>>> >>>>> 17965 - Charge Pressure Control >>>>> P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent >>>>> >>>>> Galit paai?kint, kokios galimos b?dos ir ko tik?tis? >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> >