Tema: Re: Q: AUDI A4 diagnozÄ—
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-04-07 14:00:55
Jo, realiai EGR aklinimas ir N75 keitimas viską sutvarkė manau. EGR 
skirtumas buvo ne "gal, maždaug" o "wow", ten buvo pagrindinė netraukos 
priežastis, o N75 - pagrindinė random turbinos valdymo priežastis.

Vakuumus keičiau nes stabdį paminkius užkietėdavo, tai įtarimas buvo kad 
ir vakuumo trūko. Labiau pakeliui gavos.

On 2017.04.07 08:17, reples wrote:
> O problema sutvarkyta? Padėjo kažkurie iš aprašytų remontų?
>
> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:oc6ota$7tl$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pas mane turbos remontas tokio truko ilgai ir nuobodžiai, nes
>> nepastoviai buvo ir į positive/negative eidavo:
>>
>> Vakumo žarnas visas pakeičiau, užsandarinau šarnyra prie vakumo
>> siurblio. Pradėjo stabdis geriau veikt :)
>>
>> Užaklinau EGR'ą (tas kartais likdavo atsidaręs, nes solenoidas gryba pjovė)
>>
>> N75 pakaitaliojau su EGR'o solenoidu (jie vienodi). N75 veikė, bet
>> neteisingai.
>>
>> Dar kažkuriam etape buvau pas turbinininkus, už brangiai pravalė
>> turbiną, kad nestrigtu VNT, kuris spėju ir taip nestrigo ir
>> "pareguliavo" VNT varžtą.
>>
>> Tik pas mane AWX.
>>
>> Trauka sumažėja, nes nuo klaidos suveikia apsauginis režimas, galima
>> išjungt įjungt motorą, nusiresetina iki sekančio perpūtimo.
>>
>>
>> On 2017.04.06 10:23, reples wrote:
>>> Sveiki,
>>> pacientė - Audi A4 B6 1.9 TDI 96 kW su AVF varikliu. Buvo du kartus toks
>>> nuotykis, kad važiuojant labai sumažėjo trauka, spaudžiant gazo pedalą,
>>> greitėja labai nenoriai. Po darbo važiuojant viskas vėl normaliai. Kompas
>>> parodė tokią klaidą:
>>>
>>> 17965 - Charge Pressure Control
>>>               P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
>>>
>>> Galit paaiškint, kokios galimos bėdos ir ko tikėtis?
>>>
>> >