Jo, realiai EGR aklinimas ir N75 keitimas viską sutvarkė manau. EGR skirtumas buvo ne "gal, maždaug" o "wow", ten buvo pagrindinė netraukos priežastis, o N75 - pagrindinė random turbinos valdymo priežastis. Vakuumus keičiau nes stabdį paminkius užkietėdavo, tai įtarimas buvo kad ir vakuumo trūko. Labiau pakeliui gavos. On 2017.04.07 08:17, reples wrote: > O problema sutvarkyta? Padėjo kažkurie iš aprašytų remontų? > > "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:oc6ota$7tl$1@trimpas.omnitel.net... >> Pas mane turbos remontas tokio truko ilgai ir nuobodžiai, nes >> nepastoviai buvo ir į positive/negative eidavo: >> >> Vakumo žarnas visas pakeičiau, užsandarinau šarnyra prie vakumo >> siurblio. Pradėjo stabdis geriau veikt :) >> >> Užaklinau EGR'ą (tas kartais likdavo atsidaręs, nes solenoidas gryba pjovė) >> >> N75 pakaitaliojau su EGR'o solenoidu (jie vienodi). N75 veikė, bet >> neteisingai. >> >> Dar kažkuriam etape buvau pas turbinininkus, už brangiai pravalė >> turbiną, kad nestrigtu VNT, kuris spėju ir taip nestrigo ir >> "pareguliavo" VNT varžtą. >> >> Tik pas mane AWX. >> >> Trauka sumažėja, nes nuo klaidos suveikia apsauginis režimas, galima >> išjungt įjungt motorą, nusiresetina iki sekančio perpūtimo. >> >> >> On 2017.04.06 10:23, reples wrote: >>> Sveiki, >>> pacientė - Audi A4 B6 1.9 TDI 96 kW su AVF varikliu. Buvo du kartus toks >>> nuotykis, kad važiuojant labai sumažėjo trauka, spaudžiant gazo pedalą, >>> greitėja labai nenoriai. Po darbo važiuojant viskas vėl normaliai. Kompas >>> parodė tokią klaidą: >>> >>> 17965 - Charge Pressure Control >>> P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent >>> >>> Galit paaiškint, kokios galimos bėdos ir ko tikėtis? >>> >> >