Ir kaip siulai padaryt ta perdavima, kai variklis yra paciam rate, ir be jokiu dantraciu? "Zhiniukas" <nera@meilo.com> wrote in message news:ohartd$ues$1@trimpas.omnitel.net... > Maišai b su pirštu. > > Variklio galingumas apsprendžia, kiek piestu stosis, ar kokiu greičiu > važiuos paspirtukas (automobilis). Visa kita tik perdavimo skaičius tarp > variklio ir ratų. > Galima perdavimą padaryt tokį, kad dviratis stosis piestu, galima padaryt, > kad paspirtukas lėks kaip dviratis. > > "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message > news:oharhj$u0j$1@trimpas.omnitel.net... >> Paimk kilovatini varikli su mazu ratu ir dviratis stosis piestu. >> >> Paimk ta pati varikli su dideliu ratu, traukos nebeturesi. >> >> Su tuo varikliu i kalna dviratis dideliu ratu uzdus greiciau nei su mazu >> ratu. Tas pats kas masina 4 begiu vs 2 begiu. >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:ohaq7t$sgp$1@trimpas.omnitel.net... >>> ką bendro turi rato dydis, pats iš savęs, su torku? >>> >>> On 6/8/2017 8:41 AM, Sail wrote: >>>> Del vaziavimo i kalna pagalvojau vis tk paspirtukas turetu vaziuot, pas >>>> ji >>>> torkas daug geresnis nes ratas mazas. >>> >>> >> >> >