Tema: Re: OT: Elektrinis paspirtukas
Autorius: Sail
Data: 2017-06-08 09:55:08
Ir kaip siulai padaryt ta perdavima, kai variklis yra paciam rate, ir be 
jokiu dantraciu?


"Zhiniukas" <nera@meilo.com> wrote in message 
news:ohartd$ues$1@trimpas.omnitel.net...
> Maišai b su pirštu.
>
> Variklio galingumas apsprendžia, kiek piestu stosis, ar kokiu greičiu 
> važiuos paspirtukas (automobilis). Visa kita tik perdavimo skaičius tarp 
> variklio ir ratų.
> Galima perdavimą padaryt tokį, kad dviratis stosis piestu, galima padaryt, 
> kad paspirtukas lėks kaip dviratis.
>
> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message 
> news:oharhj$u0j$1@trimpas.omnitel.net...
>> Paimk kilovatini varikli su mazu ratu ir dviratis stosis piestu.
>>
>> Paimk ta pati varikli su dideliu ratu, traukos nebeturesi.
>>
>> Su tuo varikliu i kalna dviratis dideliu ratu uzdus greiciau nei su mazu 
>> ratu. Tas pats kas masina 4 begiu vs 2 begiu.
>>
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>> news:ohaq7t$sgp$1@trimpas.omnitel.net...
>>> ką bendro turi rato dydis, pats iš savęs, su torku?
>>>
>>> On 6/8/2017 8:41 AM, Sail wrote:
>>>> Del vaziavimo i kalna pagalvojau vis tk paspirtukas turetu vaziuot, pas 
>>>> ji
>>>> torkas daug geresnis nes ratas mazas.
>>>
>>>
>>
>>
>