Bandyt reiktu realiomis salygomis, kaip ten kas vazuoja. Didelis ratas i kalna vazuojant greitai pasiekia maksimalaus galingumo apribojima ir dusta. Jei lygioj vietoj ant max mano konkretus ryja 0.8 kilovato, tai i kalna greit apsiriboja ties 1.6. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:ohasqo$vau$1@trimpas.omnitel.net... > su skirtingais rpm nu. > > On 6/8/2017 9:59 AM, Sail wrote: >> Ka turejai minty "skirtingas"? >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:ohasdt$uqp$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu tai variklis turb?t daromas skirtingas 5" ir 29" ratams? >>> >>> On 6/8/2017 9:55 AM, Sail wrote: >>>> Ir kaip siulai padaryt ta perdavima, kai variklis yra paciam rate, ir >>>> be >>>> jokiu dantraciu? >>>> >>>> >>>> "Zhiniukas" <nera@meilo.com> wrote in message >>>> news:ohartd$ues$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Mai?ai b su pir?tu. >>>>> >>>>> Variklio galingumas apsprend?ia, kiek piestu stosis, ar kokiu grei?iu >>>>> va?iuos paspirtukas (automobilis). Visa kita tik perdavimo skai?ius >>>>> tarp >>>>> variklio ir rat¸. >>>>> Galima perdavim? padaryt tok?, kad dviratis stosis piestu, galima >>>>> padaryt, >>>>> kad paspirtukas l?ks kaip dviratis. >>>>> >>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>>> news:oharhj$u0j$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Paimk kilovatini varikli su mazu ratu ir dviratis stosis piestu. >>>>>> >>>>>> Paimk ta pati varikli su dideliu ratu, traukos nebeturesi. >>>>>> >>>>>> Su tuo varikliu i kalna dviratis dideliu ratu uzdus greiciau nei su >>>>>> mazu >>>>>> ratu. Tas pats kas masina 4 begiu vs 2 begiu. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:ohaq7t$sgp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> k? bendro turi rato dydis, pats i? sav?s, su torku? >>>>>>> >>>>>>> On 6/8/2017 8:41 AM, Sail wrote: >>>>>>>> Del vaziavimo i kalna pagalvojau vis tk paspirtukas turetu vaziuot, >>>>>>>> pas >>>>>>>> ji >>>>>>>> torkas daug geresnis nes ratas mazas. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >