Nu, kaip krastutinumai, mintyse stovi zingsninis variklis ir greitaeigis dulkiu siurblio kolektorinis, su nemaziau 40 apviju. Ratu dydziui kompensuot manau tu ribu pakanka, juolab elektriniam varikliui didint apsukas lengviau nei mazint, kas reiskia, maziem ratukam paprasciau varikli pagaminti, ir jis dirbs geresniame diapazone. Gasdina kitkas, prisimenu kalnu riedlente, ir kaip ja vazinejantis vingio parke netyciniai uzvaziavimai ant kankoreziu sukeldavo traumas ir plesytus drabuzius. 20, juolab 30 km/h ant paspirtuko- greitis pakankamas uzsimusti, o ji suvaldyt tokiu greiciu lekianti nevaikiska uzduotis. -- svyt Dainiushas <skirdain@gmail.com> Wrote in message: > bet viskam yra ribos. ir pakankamai ank?tos > > 6/11/2017 6:51 PM, SVYT ra??: >> Nezinau, jau rasiau ta galima elektroniskai realizuot, priklauso nuo apviju skaiciaus ir paduodamu impulsu stiprumo. Su elektro varikliu gali issidirbinet kaip nori zaisdamas su isorinemis ir apvijomis ant veleno, plius elektronika, kai gali padavinet impulsus bet kaip, bet kokia jega ir bet kuriai apvijai. >> >> > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/