BTW, ar gali pakonsultuoti del el. dviracio, pats ziurinejuosi. Klausimai: - Ar uztenka 9Ah Li talpos baterijos jeigu butu kraunama kasdien po grizimo darbe? Dienos rida ~25 km max. Ar verta tokiu atveju investuoti I 11-13Ah? - Ar apsimoka investuoti 550-600 EUR (su baterija, etc.) I standartinio dviracio rato priekinio rato Kit'a ar geriau pirkti nenauja/nauja dvirati uz panasia kaina? "Sail" wrote in message news:ohao9r$p2c$1@trimpas.omnitel.net... Niuansai paprasti - dziugina vis dar nors jau sesti metai ir 11K pravaziuota. Didelio greicio reikia tik jei vazineti gatvemis kur yra masinu arba tolimais atstumais asfaltu. Paprastam cruizinimui darbas - namai pilnai pakanka ir 30-35 km/h. Prieziura tokia pati kaip ir paprasto dviracio - keiti padangas, grandines ir stabdziu kaladeles. Jei reikia tampyti laiptais, tai zinoma sunkus daiktas. "Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message news:ohanrm$oi6$1@trimpas.omnitel.net... Paspirtukas - pinigai į balą, ypač su mažais ratais - nusidėvės ir tex mest lauk. Jau gerew tada vienaratis riedis, bet ir tai cirkas. Na o kokius e-dviračio exploatacijos niuansus pastebėjai? "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message news:oh93vl$dg0$1@trimpas.omnitel.net... > Pagal parametrus cia 500 vatu 36 voltai. Ne 350 vatu. > > Svoris 11 kg proto ribose. Bet ne 7 kilogramai kaip pries tai siulytam > variante. > > Nerandu tik baterijos talpos. > > Mano kuklia nuomone, ieskantiems vaziuojancio paspirtuko sitas daiktas > butu > pats tas. > > As elektriniu dviraciu vazineju jau sesta sezona, tai i paspirtuka > nekeisciau niekada.