Taip atrodo. Bet po poros valandu supranti, kad neveza. Tas ypac jauciasi i kalna, ir geram kely, kai galetum vaziuoti greitai, bet nevaziuoja. Ramiam cruizinimui po miesta zinoma uzteks. "avensis" <nera_tokio@mailo.lt> wrote in message news:ohavc3$2de$1@trimpas.omnitel.net... > Man kaip ir uztektu, pagrindinis tikslas - Seskines kalnas griztant namo, > plius palengvinimas vezant dukra. > > "Sail" wrote in message news:ohaug1$1ci$1@trimpas.omnitel.net... > > Is patirties - nesu begiu perjunges kai isidejau varikli. Kai numirs > dabartinis freewheel'as, desiu tik viena zvaigzde kaip kolchoze, ir tuo > paciu galesiu ideti storesne grandine. > > 36V 500 vatu kita ir as panaudojau. Kai baterija pakeiciau i 50V, viskas > stojo i savo vietas. > > Bet siaip vaziuos ir tavo variantas. Bet manes nedziugintu... > > > > "avensis" <nera_tokio@mailo.lt> wrote in message > news:ohau73$13b$1@trimpas.omnitel.net... >> Mano turimas dviratis su vidinemis pavaromis galiniame rate, >> tai del to lieka priekinis ratas arba centre (bet ten gemarojus su >> instaliacija). >> Todel ziuriu KIT'a su priekiniame rate, 36v 350/600W variklis, 10,4Ah Li >> baterija gertuves vietoje centre, LCD, etc. >> >> "Sail" wrote in message news:ohasvc$vg6$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Su 9 ampervalandem 50 voltu manau nuvaziuosi apie 30 km (priklauso nuo >> greicio, jei netingesi paminti ir nespausi max tai ir daugiau). Kokybisku >> bateriju tokios talpos 25 km turetu uztekti. >> >> Priekinis ratas sux, varikliai sunkus, tad jie turi buti gale. >> Baterija and bagazines sux, turi buti kuo zemiau, t.y. remo >> konstrukcijoj. >> >> Jei pirksi nenauja, tada reikia ziurei kas yra pasiuloj. Standartiniai >> leistini dviraciai iki 350 vatu tai daugiau zaislas, ir nezdiugina jie. >> Norint kad normaliai vaziuotu reikia ben 0.8 kilovato. >> >> "avensis" <nera_tokio@mailo.lt> wrote in message >> news:ohasju$v55$1@trimpas.omnitel.net... >>> BTW, ar gali pakonsultuoti del el. dviracio, pats ziurinejuosi. >>> Klausimai: >>> - Ar uztenka 9Ah Li talpos baterijos jeigu butu kraunama kasdien po >>> grizimo darbe? >>> Dienos rida ~25 km max. >>> Ar verta tokiu atveju investuoti I 11-13Ah? >>> - Ar apsimoka investuoti 550-600 EUR (su baterija, etc.) I standartinio >>> dviracio rato priekinio rato Kit'a ar >>> geriau pirkti nenauja/nauja dvirati uz panasia kaina? >>> >>> "Sail" wrote in message news:ohao9r$p2c$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Niuansai paprasti - dziugina vis dar nors jau sesti metai ir 11K >>> pravaziuota. Didelio greicio reikia tik jei vazineti gatvemis kur yra >>> masinu >>> arba tolimais atstumais asfaltu. Paprastam cruizinimui darbas - namai >>> pilnai >>> pakanka ir 30-35 km/h. >>> >>> Prieziura tokia pati kaip ir paprasto dviracio - keiti padangas, >>> grandines >>> ir stabdziu kaladeles. >>> >>> Jei reikia tampyti laiptais, tai zinoma sunkus daiktas. >>> >>> "Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message >>> news:ohanrm$oi6$1@trimpas.omnitel.net... >>> Paspirtukas - pinigai į balą, ypač su mažais ratais - nusidėvės ir tex >>> mest >>> lauk. Jau gerew tada vienaratis riedis, bet ir tai cirkas. >>> Na o kokius e-dviračio exploatacijos niuansus pastebėjai? >>> >>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>> news:oh93vl$dg0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Pagal parametrus cia 500 vatu 36 voltai. Ne 350 vatu. >>>> >>>> Svoris 11 kg proto ribose. Bet ne 7 kilogramai kaip pries tai siulytam >>>> variante. >>>> >>>> Nerandu tik baterijos talpos. >>>> >>>> Mano kuklia nuomone, ieskantiems vaziuojancio paspirtuko sitas daiktas >>>> butu >>>> pats tas. >>>> >>>> As elektriniu dviraciu vazineju jau sesta sezona, tai i paspirtuka >>>> nekeisciau niekada. >>> >> >