Tema: Re: Elektrinis paspirtukas
Autorius: Sail
Data: 2017-06-08 10:54:10
Taip atrodo. Bet po poros valandu supranti, kad neveza.

Tas ypac jauciasi i kalna, ir geram kely, kai galetum vaziuoti greitai, bet 
nevaziuoja.

Ramiam cruizinimui po miesta zinoma uzteks.

"avensis" <nera_tokio@mailo.lt> wrote in message 
news:ohavc3$2de$1@trimpas.omnitel.net...
> Man kaip ir uztektu, pagrindinis tikslas - Seskines kalnas griztant namo,
> plius palengvinimas vezant dukra.
>
> "Sail"  wrote in message news:ohaug1$1ci$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Is patirties - nesu begiu perjunges kai isidejau varikli. Kai numirs
> dabartinis freewheel'as, desiu tik viena zvaigzde kaip kolchoze, ir tuo
> paciu galesiu ideti storesne grandine.
>
> 36V 500 vatu kita ir as panaudojau. Kai baterija pakeiciau i 50V, viskas
> stojo i savo vietas.
>
> Bet siaip vaziuos ir tavo variantas. Bet manes nedziugintu...
>
>
>
> "avensis" <nera_tokio@mailo.lt> wrote in message
> news:ohau73$13b$1@trimpas.omnitel.net...
>> Mano turimas dviratis su vidinemis pavaromis galiniame rate,
>> tai del to lieka priekinis ratas arba centre (bet ten gemarojus su 
>> instaliacija).
>> Todel ziuriu KIT'a su priekiniame rate, 36v 350/600W variklis, 10,4Ah Li 
>> baterija gertuves vietoje centre, LCD, etc.
>>
>> "Sail"  wrote in message news:ohasvc$vg6$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Su 9 ampervalandem 50 voltu manau nuvaziuosi apie 30 km (priklauso nuo
>> greicio, jei netingesi paminti ir nespausi max tai ir daugiau). Kokybisku
>> bateriju tokios talpos 25 km turetu uztekti.
>>
>> Priekinis ratas sux, varikliai sunkus, tad jie turi buti gale.
>> Baterija and bagazines sux, turi buti kuo zemiau, t.y. remo 
>> konstrukcijoj.
>>
>> Jei pirksi nenauja, tada reikia ziurei kas yra pasiuloj. Standartiniai
>> leistini dviraciai iki 350 vatu tai daugiau zaislas, ir nezdiugina jie.
>> Norint kad normaliai vaziuotu reikia ben 0.8 kilovato.
>>
>> "avensis" <nera_tokio@mailo.lt> wrote in message
>> news:ohasju$v55$1@trimpas.omnitel.net...
>>> BTW, ar gali pakonsultuoti del el. dviracio, pats ziurinejuosi.
>>> Klausimai:
>>> - Ar uztenka 9Ah Li talpos baterijos jeigu butu kraunama kasdien po 
>>> grizimo darbe?
>>> Dienos rida ~25 km max.
>>> Ar verta tokiu atveju investuoti I 11-13Ah?
>>> - Ar apsimoka investuoti 550-600 EUR (su baterija, etc.) I standartinio 
>>> dviracio rato priekinio rato Kit'a ar
>>> geriau pirkti nenauja/nauja dvirati uz panasia kaina?
>>>
>>> "Sail"  wrote in message news:ohao9r$p2c$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Niuansai paprasti - dziugina vis dar nors jau sesti metai ir 11K
>>> pravaziuota. Didelio greicio reikia tik jei vazineti gatvemis kur yra 
>>> masinu
>>> arba tolimais atstumais asfaltu. Paprastam cruizinimui darbas - namai 
>>> pilnai
>>> pakanka ir 30-35 km/h.
>>>
>>> Prieziura tokia pati kaip ir paprasto dviracio - keiti padangas, 
>>> grandines
>>> ir stabdziu kaladeles.
>>>
>>> Jei reikia tampyti laiptais, tai zinoma sunkus daiktas.
>>>
>>> "Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message
>>> news:ohanrm$oi6$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Paspirtukas - pinigai į balą, ypač su mažais ratais - nusidėvės ir tex 
>>> mest
>>> lauk. Jau gerew tada vienaratis riedis, bet ir tai cirkas.
>>> Na o kokius e-dviračio exploatacijos niuansus pastebėjai?
>>>
>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>>> news:oh93vl$dg0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Pagal parametrus cia 500 vatu 36 voltai. Ne 350 vatu.
>>>>
>>>> Svoris 11 kg proto ribose. Bet ne 7 kilogramai kaip pries tai siulytam
>>>> variante.
>>>>
>>>> Nerandu tik baterijos talpos.
>>>>
>>>> Mano kuklia nuomone, ieskantiems vaziuojancio paspirtuko sitas daiktas 
>>>> butu
>>>> pats tas.
>>>>
>>>> As elektriniu dviraciu vazineju jau sesta sezona, tai i paspirtuka
>>>> nekeisciau niekada.
>>>
>>
>