nu tai variklis turbūt daromas skirtingas 5" ir 29" ratams? On 6/8/2017 9:55 AM, Sail wrote: > Ir kaip siulai padaryt ta perdavima, kai variklis yra paciam rate, ir be > jokiu dantraciu? > > > "Zhiniukas" <nera@meilo.com> wrote in message > news:ohartd$ues$1@trimpas.omnitel.net... >> Maiðai b su pirðtu. >> >> Variklio galingumas apsprendþia, kiek piestu stosis, ar kokiu greièiu >> vaþiuos paspirtukas (automobilis). Visa kita tik perdavimo skaièius tarp >> variklio ir ratø. >> Galima perdavimà padaryt toká, kad dviratis stosis piestu, galima padaryt, >> kad paspirtukas lëks kaip dviratis. >> >> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >> news:oharhj$u0j$1@trimpas.omnitel.net... >>> Paimk kilovatini varikli su mazu ratu ir dviratis stosis piestu. >>> >>> Paimk ta pati varikli su dideliu ratu, traukos nebeturesi. >>> >>> Su tuo varikliu i kalna dviratis dideliu ratu uzdus greiciau nei su mazu >>> ratu. Tas pats kas masina 4 begiu vs 2 begiu. >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:ohaq7t$sgp$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kà bendro turi rato dydis, pats ið savæs, su torku? >>>> >>>> On 6/8/2017 8:41 AM, Sail wrote: >>>>> Del vaziavimo i kalna pagalvojau vis tk paspirtukas turetu vaziuot, pas >>>>> ji >>>>> torkas daug geresnis nes ratas mazas. >>>> >>>> >>> >>> >> > >