su skirtingais rpm nu. On 6/8/2017 9:59 AM, Sail wrote: > Ka turejai minty "skirtingas"? > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:ohasdt$uqp$1@trimpas.omnitel.net... >> nu tai variklis turbût daromas skirtingas 5" ir 29" ratams? >> >> On 6/8/2017 9:55 AM, Sail wrote: >>> Ir kaip siulai padaryt ta perdavima, kai variklis yra paciam rate, ir be >>> jokiu dantraciu? >>> >>> >>> "Zhiniukas" <nera@meilo.com> wrote in message >>> news:ohartd$ues$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Mai?ai b su pir?tu. >>>> >>>> Variklio galingumas apsprend?ia, kiek piestu stosis, ar kokiu grei?iu >>>> va?iuos paspirtukas (automobilis). Visa kita tik perdavimo skai?ius tarp >>>> variklio ir rat¸. >>>> Galima perdavim? padaryt tok?, kad dviratis stosis piestu, galima >>>> padaryt, >>>> kad paspirtukas l?ks kaip dviratis. >>>> >>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>> news:oharhj$u0j$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Paimk kilovatini varikli su mazu ratu ir dviratis stosis piestu. >>>>> >>>>> Paimk ta pati varikli su dideliu ratu, traukos nebeturesi. >>>>> >>>>> Su tuo varikliu i kalna dviratis dideliu ratu uzdus greiciau nei su >>>>> mazu >>>>> ratu. Tas pats kas masina 4 begiu vs 2 begiu. >>>>> >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:ohaq7t$sgp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> k? bendro turi rato dydis, pats i? sav¿s, su torku? >>>>>> >>>>>> On 6/8/2017 8:41 AM, Sail wrote: >>>>>>> Del vaziavimo i kalna pagalvojau vis tk paspirtukas turetu vaziuot, >>>>>>> pas >>>>>>> ji >>>>>>> torkas daug geresnis nes ratas mazas. >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > >