Gali padaryti nedidelio galingumo varikli be keiciamo perdavimo skaiciaus, kad ir greit vaziuotu, ir i kalna temptu? Ar vis tik arba viena, arba kita? "SVYT" <juzila@mail.ru> wrote in message news:ohcbel$ggb$1@trimpas.omnitel.net... Nu, nesakyk, elektriskai gali padaryt varikli ir greitaeigi ir letaeigi, priklausys nuo apviju skaiciaus, nereikia jokios mechanikos torkui didint ar mazinti. -- svyt "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> Wrote in message: > O nemanai, kad kai variklis rate perdavimas yra tiesioginis tiek dideliam > ratui, tiek mazam? > > Apie geared variklius rate nekalbam. > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:oharsr$uau$1@trimpas.omnitel.net... >> nemanai, kad jei perdavimas bus atitinkamas, kad turėm Vmax, sakykim, >> 50km/h abiem atvejais, važiuos į kalną panašiai? :) >> >> On 6/8/2017 9:40 AM, Sail wrote: >>> Paimk kilovatini varikli su mazu ratu ir dviratis stosis piestu. >>> >>> Paimk ta pati varikli su dideliu ratu, traukos nebeturesi. >>> >>> Su tuo varikliu i kalna dviratis dideliu ratu uzdus greiciau nei su mazu >>> ratu. Tas pats kas masina 4 begiu vs 2 begiu. >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:ohaq7t$sgp$1@trimpas.omnitel.net... >>>> k? bendro turi rato dydis, pats i? savæs, su torku? >>>> >>>> On 6/8/2017 8:41 AM, Sail wrote: >>>>> Del vaziavimo i kalna pagalvojau vis tk paspirtukas turetu vaziuot, >>>>> pas >>>>> ji >>>>> torkas daug geresnis nes ratas mazas. >>>> >>>> >>> >>> >> > > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/