Na mano atveju tai 85kw 1700kg dyzelis ir 165kw 1400kg turbobenzas. Lenkiant aisku svarbiausia yra torkas aukstesnese apsukose, kuo dyzelis nelabai gali pasigirt. andzeja <andzeja_TRINTI@rambler.ru> wrote: > Gal kas ir gali nepajusti. As tai 1/3 prarastos jegos nuostoli > tikrai pajauciau. Sakau, pradejau racionaliau apgalvoti savo > lenkimus. Net zmona saugiau jauciasi, kai su minima auto > vaziuojame. > -- > "Nitro" <andrius.zubkus@gmail.com> Wrote in message: > > 120kw vs 88kw skirtumo gali ir nepajaust :) > > > > > > andzeja <andzeja_TRINTI@rambler.ru> wrote: > >> Tenka ne sutikti. Su buvusiais 88 kw nekyla jokiu problemu lenkt. > >> Galiu drasiai teigt, kad mano lenkimai tapo labiau racionalus, > >> saugus, palyginus su pries tais turetais 120. > >> -- > >> "Lapinas" <vkh710@gmail.com> Wrote in message: > >> > Tenka sutikt. > >> > > >> > "Nitro" <andrius.zubkus@gmail.com> wrote in message > >> > news:ombucj$btp$1@trimpas.omnitel.net... > >> >> Na taip, sprendimu variantai yra keli - bet visais atvejais priimant > >> >> sprendimus reikia nepamirsti sveiko proto. > >> >> > >> >> Siek tiek OT, bet irgi i sveiko proto tema - uzdraude lenkti sankryzose ir > >> >> pripaise istisiniu. Dabar dar ir bauda rimta uz istisines kirtima isude - > >> >> ka turim, ogi turint 85kw dyzelini seimamobili daznai neimanoma nieko > >> >> aplenkt nepazeidus taisykliu - arba posukis ir nesi tikras, kad lenkt > >> >> saugu - arba tiesioji su sankryzom kas 200 metru, kur lenkdamas gali > >> >> teises padet. > >> >> > >> >> > >> >> "Zhiniukas" <nera@meilo.com> wrote: > >> >>> Ne taip klausi. Kod?l ten per?jos nepanaikina. Arba kod?l ?viesoforo > >> >>> nepastato. > >> >>> "Nitro" <andrius.zubkus@gmail.com> wrote in message > >> >>> news:ombqrg$8ng$1@trimpas.omnitel.net... > >> >>> > Tai kodel vilniuje geleziniam vilke nepadaro 50? > >> >>> > > >> >>> > KEdas <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote: > >> >>> >> Manau, kad tai susij? su P?s?i?j? per?j? ?rengimo taisykli? > >> >>> >> atsiradimu. > >> >>> >> Ten numatyta, kad nereguliuojama per?ja gali bxti tik iki 50kmh > >> >>> >> gatv?se, > >> >>> >> o greitis turi bxti toks visame ruo?e, o ne tik prie? per?j? ?enklas > >> >>> >> pastatytas. > >> >>> >> 2017.08.08 10:12, Nitro ra??: > >> >>> >> > Oi, jus matyt Siauliuose nebuve. Ypac siais metais suintensyvejo > >> >>> >> > eismo > >> >>> >> > saugumo dydinimas mazinant leistina greiti. Plati keturiu juostu > >> >>> >> > gatve, > >> >>> >> > kurioje visada kiek as prisimenu buvo leistinas 70 km/h greitis > >> >>> >> > staiga > >> >>> >> > tampa ypatingai nesaugi ir zenklai nuimami. Spekit koks kitas > >> >>> >> > ingsnis - jau kita diena po zenklu nuemimo stovi MZP su fenu ar > >> >>> >> > caddy > >> >>> >> > su fotiku. Nezinau kiek liko mieste gatviu kur leistinas >50kmh > >> >>> >> > greitis, gal aktualus siaulieciai tiksliau zinos - dvi? > >> >>> >> > > >> >>> >> > > >> >>> >> > Lawrence Jamieson <lj@dirty.rotten.com> wrote: > >> >>> >> >> 2017-08-07 20:28, Dainiushas ra??: > >> >>> >> >>> padangos tokios kokios priklauso. Truput? padil?. Neb?xna prie > >> >>> >> >>> toki? > >> >>> >> >>> grei?i? 7km/h skirtum? paprastai. > >> >>> >> >>> > >> >>> >> >>> Apie s?lygas tai nesvaik, a? gal ten ir 100km/h gal??iau be > >> >>> >> >>> problem? > >> >>> >> >>> va?iuot, bet tai pats supranti.... :) > >> >>> >> >> Na bet sutik, pas mus su grei?io apribojimais yra smarkiai > >> >>> >> >> "u?lankst?". > >> >>> >> >> Pvz Kaune. Tunelio gatv?. Veiveri? gatv? kur eina ? Garliav?. Balt? > >> >>> >> >> prospektas. Jonavos gatv?. Nu ne "penkiasde?imtin?s" ten gatv?s. Su > >> >>> >> >> 30 > >> >>> >> >> Kalnie?i? gatv?je tai i?vis pavaryta. > >> >>> >> > > >> >>> > > >> >>> > > >> >> > >> >> > >> > > >> ----Android NewsGroup Reader---- > >> http://usenet.sinaapp.com/ > > > > > > > ----Android NewsGroup Reader---- > http://usenet.sinaapp.com/