Skamba tai kaip minimum keistai. Nx tą dyzelį smaugt iki aukštų apsukų, jei jis važiuoja nuo daug žemiau? 2017.08.08 14:45, Nitro rašė: > Na mano atveju tai 85kw 1700kg dyzelis ir 165kw 1400kg turbobenzas. Lenkiant aisku svarbiausia yra torkas aukstesnese apsukose, kuo dyzelis nelabai gali pasigirt. > > > > andzeja <andzeja_TRINTI@rambler.ru> wrote: >> Gal kas ir gali nepajusti. As tai 1/3 prarastos jegos nuostoli >> tikrai pajauciau. Sakau, pradejau racionaliau apgalvoti savo >> lenkimus. Net zmona saugiau jauciasi, kai su minima auto >> vaziuojame. >> -- >> "Nitro" <andrius.zubkus@gmail.com> Wrote in message: >>> 120kw vs 88kw skirtumo gali ir nepajaust :) >>> >>> >>> andzeja <andzeja_TRINTI@rambler.ru> wrote: >>>> Tenka ne sutikti. Su buvusiais 88 kw nekyla jokiu problemu lenkt. >>>> Galiu drasiai teigt, kad mano lenkimai tapo labiau racionalus, >>>> saugus, palyginus su pries tais turetais 120. >>>> -- >>>> "Lapinas" <vkh710@gmail.com> Wrote in message: >>>>> Tenka sutikt. >>>>> >>>>> "Nitro" <andrius.zubkus@gmail.com> wrote in message >>>>> news:ombucj$btp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Na taip, sprendimu variantai yra keli - bet visais atvejais priimant >>>>>> sprendimus reikia nepamirsti sveiko proto. >>>>>> >>>>>> Siek tiek OT, bet irgi i sveiko proto tema - uzdraude lenkti sankryzose ir >>>>>> pripaise istisiniu. Dabar dar ir bauda rimta uz istisines kirtima isude - >>>>>> ka turim, ogi turint 85kw dyzelini seimamobili daznai neimanoma nieko >>>>>> aplenkt nepazeidus taisykliu - arba posukis ir nesi tikras, kad lenkt >>>>>> saugu - arba tiesioji su sankryzom kas 200 metru, kur lenkdamas gali >>>>>> teises padet. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Zhiniukas" <nera@meilo.com> wrote: >>>>>>> Ne taip klausi. Kod?l ten per?jos nepanaikina. Arba kod?l ?viesoforo >>>>>>> nepastato. >>>>>>> "Nitro" <andrius.zubkus@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:ombqrg$8ng$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Tai kodel vilniuje geleziniam vilke nepadaro 50? >>>>>>>> >>>>>>>> KEdas <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote: >>>>>>>>> Manau, kad tai susij? su P?s?i?j? per?j? ?rengimo taisykli? >>>>>>>>> atsiradimu. >>>>>>>>> Ten numatyta, kad nereguliuojama per?ja gali bxti tik iki 50kmh >>>>>>>>> gatv?se, >>>>>>>>> o greitis turi bxti toks visame ruo?e, o ne tik prie? per?j? ?enklas >>>>>>>>> pastatytas. >>>>>>>>> 2017.08.08 10:12, Nitro ra??: >>>>>>>>>> Oi, jus matyt Siauliuose nebuve. Ypac siais metais suintensyvejo >>>>>>>>>> eismo >>>>>>>>>> saugumo dydinimas mazinant leistina greiti. Plati keturiu juostu >>>>>>>>>> gatve, >>>>>>>>>> kurioje visada kiek as prisimenu buvo leistinas 70 km/h greitis >>>>>>>>>> staiga >>>>>>>>>> tampa ypatingai nesaugi ir zenklai nuimami. Spekit koks kitas >>>>>>>>>> ingsnis - jau kita diena po zenklu nuemimo stovi MZP su fenu ar >>>>>>>>>> caddy >>>>>>>>>> su fotiku. Nezinau kiek liko mieste gatviu kur leistinas >50kmh >>>>>>>>>> greitis, gal aktualus siaulieciai tiksliau zinos - dvi? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Lawrence Jamieson <lj@dirty.rotten.com> wrote: >>>>>>>>>>> 2017-08-07 20:28, Dainiushas ra??: >>>>>>>>>>>> padangos tokios kokios priklauso. Truput? padil?. Neb?xna prie >>>>>>>>>>>> toki? >>>>>>>>>>>> grei?i? 7km/h skirtum? paprastai. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Apie s?lygas tai nesvaik, a? gal ten ir 100km/h gal??iau be >>>>>>>>>>>> problem? >>>>>>>>>>>> va?iuot, bet tai pats supranti.... :) >>>>>>>>>>> Na bet sutik, pas mus su grei?io apribojimais yra smarkiai >>>>>>>>>>> "u?lankst?". >>>>>>>>>>> Pvz Kaune. Tunelio gatv?. Veiveri? gatv? kur eina ? Garliav?. Balt? >>>>>>>>>>> prospektas. Jonavos gatv?. Nu ne "penkiasde?imtin?s" ten gatv?s. Su >>>>>>>>>>> 30 >>>>>>>>>>> Kalnie?i? gatv?je tai i?vis pavaryta. >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> ----Android NewsGroup Reader---- >>>> http://usenet.sinaapp.com/ >>> >>> >>> >> ----Android NewsGroup Reader---- >> http://usenet.sinaapp.com/ > >