tai čia ne ženkluose problema, o vidinėj būsenoj :) 8/8/2017 4:39 PM, tranzoo rašė: > as griauziuos. rimtai. ypac kai "can, but may not" > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:omcejc$qo1$1@trimpas.omnitel.net... >> turbūt planuotis pagal realią situaciją? Nes nu taip gali užsigraužt, >> kad neleidžia 200km/h važiuot >> >> 8/8/2017 4:29 PM, tranzoo rašė: >>> o dabar primesk, kad reikia kasdien po keliskart toki atstuma ir >>> pirmyn ir atgal. kiek per men minuciu? >>> >>> seip kol man vazinejimas buvo namai-darbas-namai - kazkaip ir as >>> gudrus buvau... >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:ombpq1$7of$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kita vertus, tikrai ilga Jonavos gatvė - apie 4km. ant 60 važiuosi 4 >>>> minutes. ant 80 - 3 minutes. tikrai prasmė ten yra lėkt? >>>> >>>> On 8/8/2017 10:12 AM, Nitro wrote: >>>>> Oi, jus matyt Siauliuose nebuve. Ypac siais metais suintensyvejo >>>>> eismo saugumo dydinimas mazinant leistina greiti. Plati keturiu >>>>> juostu gatve, kurioje visada kiek as prisimenu buvo leistinas 70 >>>>> km/h greitis staiga tampa ypatingai nesaugi ir zenklai nuimami. >>>>> Spekit koks kitas ingsnis - jau kita diena po zenklu nuemimo stovi >>>>> MZP su fenu ar caddy su fotiku. Nezinau kiek liko mieste gatviu kur >>>>> leistinas >50kmh greitis, gal aktualus siaulieciai tiksliau zinos - >>>>> dvi? >>>>> >>>>> >>>>> Lawrence Jamieson <lj@dirty.rotten.com> wrote: >>>>>> 2017-08-07 20:28, Dainiushas ra??: >>>>>>> padangos tokios kokios priklauso. Truput? padil?. Nebˆxna prie toki? >>>>>>> grei?i? 7km/h skirtum? paprastai. >>>>>>> >>>>>>> Apie s?lygas tai nesvaik, a? gal ten ir 100km/h gal??iau be problem? >>>>>>> va?iuot, bet tai pats supranti.... :) >>>>>> Na bet sutik, pas mus su grei?io apribojimais yra smarkiai >>>>>> "u?lankst?". >>>>>> Pvz Kaune. Tunelio gatv?. Veiveri? gatv? kur eina ? Garliav?. Balt? >>>>>> prospektas. Jonavos gatv?. Nu ne "penkiasde?imtin?s" ten gatv?s. >>>>>> Su 30 >>>>>> Kalnie?i? gatv?je tai i?vis pavaryta. >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >