nu. o dyzelį tai nebėr kur permetinėt 8/9/2017 9:40 AM, spakainas rašė: > Tai važiavau su tuo pačiu varikliu, tik keule - 523. Nu taip, važiuoja > nuo žemai, bet tik kad važiuoja, bet netraukia. Ir tikrai jaučiasi kad > ten visko mažai prie apačios. > Turėjau V6 camry su 188 kumeleis beroc. Nu tai irgi tas pats - užmiesty > norint kažką greičiau aplenkt, reik 4 šaibą mest. Taip, iš vietos > važiuoja nuo apačios ir labai komfortiškai - tylu, gražu, jokių > vibracijų - čiotka. Bet nevalina kol neužsuki normaliai. Tai taip ir > gaunasi - nori padoriai ant lenkimo išeit, reik šaibą žemint. Dyzeliui > nereikia, va ir visas skirtumas. > > 2017.08.09 08:51, Dainiushas rašė: >> va tau su Padugnės huliganke reiktų pasivažinėt. >> >> 8/9/2017 8:36 AM, spakainas rašė: >>> Nžn, man tai tikrai ne. >>> >>> 2017.08.08 17:54, Dainiushas rašė: >>>> bet kuriuo atveju nėra nieko geriau nei adekvatus benzninis >>>> atmosferikas. >>>> >>>> 8/8/2017 5:50 PM, Tomas rašė: >>>>> Man labiausiai patinka tai, kad dauguma diskusijos dalyvių aiškiai >>>>> net nevažiavę turbininiu benzu, bet turi labai kategorišką nuomonę >>>>> apie juos, nes atmosferinis benzas gi tas pats ... >>>>> >>>>> "RD" wrote in message news:omchkv$tfk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> On 2017.08.08 17:09, Lawrence Jamieson wrote: >>>>>> 2017-08-08 16:54, RD rašė: >>>>>>> nuo lampedziu link 9 forto ikalneje pabandyk pagreiteti 5 pavara >>>>>>> 90-110 >>>>>>> kmh su 2,0 benzu atmosferiku ir dyzeliu. Papasakok apie rezultatus >>>>>> >>>>>> Netrauks nei vienas, nei kitas. >>>>>> >>>>> >>>>> o bandei ? >>>>> >>>> >>