pagal fizika tai gal ir taip, bet vazinejau kazkada su honda, kuriai prie 130 jau per 4krpm variklis perlipa, nu niekaip ji ne fengshui, nei garsu, nei sanaudom... o ir paciam daznai sypsena isspaudzia koks nuo sankryzos garsiai rekiantis ir vos nuriedantis egzempliorius On 2017-08-08 18:49, Dainiushas wrote: > nu tai jei tikslas važiuot 2krpm, tada keliu rankas :) > > juolab realybėj, nei ant 3krpm nei ant 4krpm TAS benzas nesijaučia ir > neatrodo smaugiamas :). > > 8/8/2017 6:39 PM, Ignas rašė: >> tai kaip ten su smaugimu? >> >> On 2017-08-08 18:27, Dainiushas wrote: >>> penkta pavara sūkiai skiriasi link pusantro karto, na gal 1.4k >>> >>> 8/8/2017 6:24 PM, Ignas rašė: >>>> ir aisku vidutinis rpm ju labai panasus buna vaziuojant? as neturiu >>>> galimybes 10m kazko panasaus tikrint, bet jei tu is lempos skirtuma >>>> nustatineji, kuo gi as prastesnis?... :) >>>> >>>> On 2017-08-08 18:07, Dainiushas wrote: >>>>> na aš veik 10m vis pasitikrini tiek su dyzeliu kuriam deklaruota >>>>> 81kW tiek su benzu ir deklaruotais 87kW. Pojūčiai panašūs. >>>>> >>>>> Kuo tu važiuoji, kad labai skirtumas? >>>>> >>>>> 8/8/2017 6:01 PM, Ignas rašė: >>>>>> as irgi tikslu argumenta, galima? Didziulis skirtumas... >>>>>> >>>>>> On 2017-08-08 17:51, Dainiushas wrote: >>>>>>> 1.9 benzas ir dyzelis, labai panašiai. >>>>>>> >>>>>>> 8/8/2017 4:54 PM, RD rašė: >>>>>>>> On 2017.08.08 16:49, Lawrence Jamieson wrote: >>>>>>>>> 2017-08-08 16:42, spakainas rašė: >>>>>>>>>> Užtat max torkas jau prie kruizinamo greičio, o ne ten kažkur >>>>>>>>>> už 2 šaibų >>>>>>>>>> žemiau, kaip pas atmosferinį benDzą :D >>>>>>>>> >>>>>>>>> Jo, jo, papasakok apie tą dyzelio torką prie kruizinimo >>>>>>>>> greičio. Pas >>>>>>>>> atmosferinį benzą bent jau turbolago nėra. >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> nuo lampedziu link 9 forto ikalneje pabandyk pagreiteti 5 pavara >>>>>>>> 90-110 kmh su 2,0 benzu atmosferiku ir dyzeliu. Papasakok apie >>>>>>>> rezultatus >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >