nu tai jei tikslas važiuot 2krpm, tada keliu rankas :) juolab realybėj, nei ant 3krpm nei ant 4krpm TAS benzas nesijaučia ir neatrodo smaugiamas :). 8/8/2017 6:39 PM, Ignas rašė: > tai kaip ten su smaugimu? > > On 2017-08-08 18:27, Dainiushas wrote: >> penkta pavara sūkiai skiriasi link pusantro karto, na gal 1.4k >> >> 8/8/2017 6:24 PM, Ignas rašė: >>> ir aisku vidutinis rpm ju labai panasus buna vaziuojant? as neturiu >>> galimybes 10m kazko panasaus tikrint, bet jei tu is lempos skirtuma >>> nustatineji, kuo gi as prastesnis?... :) >>> >>> On 2017-08-08 18:07, Dainiushas wrote: >>>> na aš veik 10m vis pasitikrini tiek su dyzeliu kuriam deklaruota >>>> 81kW tiek su benzu ir deklaruotais 87kW. Pojūčiai panašūs. >>>> >>>> Kuo tu važiuoji, kad labai skirtumas? >>>> >>>> 8/8/2017 6:01 PM, Ignas rašė: >>>>> as irgi tikslu argumenta, galima? Didziulis skirtumas... >>>>> >>>>> On 2017-08-08 17:51, Dainiushas wrote: >>>>>> 1.9 benzas ir dyzelis, labai panašiai. >>>>>> >>>>>> 8/8/2017 4:54 PM, RD rašė: >>>>>>> On 2017.08.08 16:49, Lawrence Jamieson wrote: >>>>>>>> 2017-08-08 16:42, spakainas rašė: >>>>>>>>> Užtat max torkas jau prie kruizinamo greičio, o ne ten kažkur >>>>>>>>> už 2 šaibų >>>>>>>>> žemiau, kaip pas atmosferinį benDzą :D >>>>>>>> >>>>>>>> Jo, jo, papasakok apie tą dyzelio torką prie kruizinimo greičio. >>>>>>>> Pas >>>>>>>> atmosferinį benzą bent jau turbolago nėra. >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> nuo lampedziu link 9 forto ikalneje pabandyk pagreiteti 5 pavara >>>>>>> 90-110 kmh su 2,0 benzu atmosferiku ir dyzeliu. Papasakok apie >>>>>>> rezultatus >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >