Tai važiavau su tuo pačiu varikliu, tik keule - 523. Nu taip, važiuoja nuo žemai, bet tik kad važiuoja, bet netraukia. Ir tikrai jaučiasi kad ten visko mažai prie apačios. Turėjau V6 camry su 188 kumeleis beroc. Nu tai irgi tas pats - užmiesty norint kažką greičiau aplenkt, reik 4 šaibą mest. Taip, iš vietos važiuoja nuo apačios ir labai komfortiškai - tylu, gražu, jokių vibracijų - čiotka. Bet nevalina kol neužsuki normaliai. Tai taip ir gaunasi - nori padoriai ant lenkimo išeit, reik šaibą žemint. Dyzeliui nereikia, va ir visas skirtumas. 2017.08.09 08:51, Dainiushas rašė: > va tau su Padugnės huliganke reiktų pasivažinėt. > > 8/9/2017 8:36 AM, spakainas rašė: >> Nžn, man tai tikrai ne. >> >> 2017.08.08 17:54, Dainiushas rašė: >>> bet kuriuo atveju nėra nieko geriau nei adekvatus benzninis >>> atmosferikas. >>> >>> 8/8/2017 5:50 PM, Tomas rašė: >>>> Man labiausiai patinka tai, kad dauguma diskusijos dalyvių aiškiai >>>> net nevažiavę turbininiu benzu, bet turi labai kategorišką nuomonę >>>> apie juos, nes atmosferinis benzas gi tas pats ... >>>> >>>> "RD" wrote in message news:omchkv$tfk$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> On 2017.08.08 17:09, Lawrence Jamieson wrote: >>>>> 2017-08-08 16:54, RD rašė: >>>>>> nuo lampedziu link 9 forto ikalneje pabandyk pagreiteti 5 pavara >>>>>> 90-110 >>>>>> kmh su 2,0 benzu atmosferiku ir dyzeliu. Papasakok apie rezultatus >>>>> >>>>> Netrauks nei vienas, nei kitas. >>>>> >>>> >>>> o bandei ? >>>> >>> >