Ne, tai kliento problemos, ne draudimo. Iki tol, kol klientas tampa nebeklientu. Tas variantas ir buvo pasirinktas. Va tada menedzeriukus pradeda rurint, kur blia pardavimu skaiciai, kodel biudzetas nevykdomas? Nes pardavimai juk kasmet augti turi, pats gi zinai ta virtuve. Poliso skaitymui laiko gaila, juolab kai zinai, kad taisykliu tikslas yra prisidengt draudimo subine visiems atvejams. Tad, zinodamas kad draudime profesionalai dirba, pirmu artutinumu automatiskai galima teigti, kad taisykles ta ir sako - norim mokesim, norim ne, ir bybi dejom ant klientu ir ju konkrecios situacijos. Cia gi visose imonese taip, ne tik draudimo. "Linas Petkevičius" <linasNONONO@lekiam.lt> wrote in message news:pa1psc$7j8$1@trimpas.omnitel.net... > > > "Sail" wrote in message news:pa1n21$54c$1@trimpas.omnitel.net... >>Masina kontorska, vadylos keiciasi. Spek, ar skaito ten visi ta polisa >>sesdami uz vairo? > > Tai draudimo problemos ir kalte? > >>Polise tai visuomet tas pats - noresim mokesim, noresim nemokesim. > > Tai yra poliso neskaitom, bet zinom, kas ten parasyta? > >