Ten kemperis, mersas. 2.4 dyzelis, be vairo stiprintuvo. Priekini / galini atsargini guoli turiu lentynelej, irankiu deze irgi karo atvejui. Varikli keiciau, pagal pozymius gyvas ir gyvens dar ilgai. Generatoriaus guoliai ir tablete pakeisti, vandens pompa nauja. Is vairavimo malonumo tai galeciau nuomot visiems nepatenkintiems savo masina. Po jo visos masinos valina, vaziuoja tyliai ir t.t. Sunkvezimis ten pagal viska. Galiu nusipirkt naujesni, komforto bus way daugiau nei dabar. Bet kazkodel nei as, nei zmona to nenori. Turi tas daiktas kazka tokio, kas pririsa mane, ir bbz kodel. Na i reikalui esant, galima isimti vidurines sedynes, ir talpina pakrauta europalete i vidu. Tas irgi retkarciais pravercia. "crt" <no@no.no> wrote in message news:pa7511$gl5$1@trimpas.omnitel.net... > Super. Manau tokios auto patikimumas labai panašus, kaip ir naujos auto > (su sąlyga, kad ji tikrai prižiūrėta). Gerai, kai gali sau leisti daug > mašinų - ir malkom, ir į Romą. > Užsienyje savaitgaliais tikrai daug kas išsitraukia savo 79 metų mašinas > ir važinėjasi tiek miestuose, tiek gamtoj. Tik visi jie būna labai gražiai > apsirengę, nei vieno nemačiau su suplyšusiais džinsais :) > > On 2018-04-06 09:34, Sail wrote: >> Vaziuoju su savo seniausiu autoparko egzempliorium - 1979 m. >> >> Manes klausia ar nebijau kad suges, i ka atsakau, kad su nauja daugiau >> bijociau nei su ta 1979. Ten mesmales lempute neuzsidegs, nes jos tiesiog >> ten nera.