Tema: Re: Pas ka neiti Kasko
Autorius: DK
Data: 2018-04-04 15:51:43
Kiek draudiminių įvykių turėjęs, tai niekad su jokiais draudimo
išsidirbinėjimais nesusidūręs. O naujoms auto patekus į įvykį mano
nuomone visada reikia registruot. Naujausias pavyzdys:
skambina kolega - nuvažiavo į griovį, ant bamperio tik įlenkimas, varo į
ofisą. Nu pala, skambinu draudimui, draudimas sako - nu fak, jei jau
nuvažiavo į tą griovį ir yra žala, gal reginkit jūs policijoj dėl visą
ko. Skambinam į policiją, taip ir taip, niekas nenukentėjo, žmonės gyvi,
medžiai irgi, iš griovio auto išvažiavo be pagalbos. Policija - oki,
užreginom įvyki, bet jei pagalbos nereikia - varykit namo, ate.
Priduodam auto į servisą ir tas įlenkimas ant bamperio atsistoja ~7
kiloeur. Visi laimingi, išskyrūs draudimą aišku, bet tam sugaišta šiek
tiek papildomo laiko ir jokių papildomų išlaidų apart frančizės.