Del svarbesnio kliento tikriausiai. Jei esi mazas - bbd. Normali verslo logika. "Ignas" <ignas@example.lt> wrote in message news:pa267i$jkq$1@trimpas.omnitel.net... > tai kam tada save apgaudinet, lengvinant deklaraciju uzpildyma be mentu? > niekas niekada nezino kiek kainuos remontas, jei ten ne tik dazai > nubraukti. viena atveji zinau su draudimo bandymu paissipisinet tokioj > pacioj situacijoj, bet lyg apsispakajino rimciau pasnekejus (ar del > svarbesnio kliento, ar del rimtesnio zodzio - nezinau). > > On 2018-04-04 12:30, Linas Petkevičius wrote: >> Arba pasakome - jei nezinai, kiek kainuos remontas - skambink savininkui >> arba policijai. >> >> "Ignas" wrote in message news:pa25ph$j7r$1@trimpas.omnitel.net... >> >> jo, ivedam privaloma automechaniko spec. mokymasi su kasmetiniais >> kursais del kastu kitimo, kad neapsipist ar remontas kainuos 4800 ar >> 5100... >> >> On 2018-04-04 10:34, Linas Petkevičius wrote: >>> Vadilu savininkui po pirmo karto pagalvoti ka daryti ir baigti bent tas >>> tris klases, kad daugiau tokia situacija del jo darbuotoju >>> nepasikartotu. >>> >>> Beje, kiek pamenu pas draudikus, tai ne taisyklese, o ant poliso, kuris >>> sudarytas is vieno lapo. >>> >>> "Sail" wrote in message news:pa1use$cg6$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>>> Kiekvienam vadylai ir apsaugos darbuotojui su triju klasiu >>>> issilavinimu, kurie kartais vairuoja busika, dabar pravedinet draudimo >>>> taisykliu aptarima? >>> >>