Tema: Re: Pas ka neiti Kasko
Autorius: eSSas
Data: 2018-04-06 09:29:14
Vidiniu priestaravimu kupinas tekstas - lyg astunto desimtmecio pabaigos Mustango gerbejo be jokio supratima apie vairavimo malonuma samones srautas.

Kisa, pakeliui i pensija pametet fantazija ;-)?

S.

"Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote:
> Matai, buna zmoniu, kuriems automobilis viso labo eilinis irankis, skirtas 
> pervezti savo subinei ar daiktams i norima vieta. Ir tik tiek.
> Nededant i ta procesa jokiu prestizo, vairavimo "kaifo" ir kitu reikalavimu. 
> Kaip sakute maistui valgyt, daro savo ir tiek.
> Tikslas tokio daikto - kad kuo maziau pistu prota ir atliktu savo darba su 
> kuo mazesnem islaidom.
>  geresni, naujesni, tobulesni - tai tik marketologu sukurti blizguciai, 
> skirti itikti ofiso planktonui savo skambaliukais. Realiai beveik 
> vienkartiniai, plastmaskes.
> Pursktukai be preso jau nebeissima, naujos auto ryja tepala, tamposi 
> grandines, uzsikemsa dpf'ai, supuna aliumininiai (ja xujeju) suportai ir 
> t.t.  Cia ta tobulybe?
> Tuo tarpu sena auto pasitvarkyt tai daznai kaip du pirstus apmyzt. Imi ir 
> padarai. Ir ne servso lygyje, o taip, kaip sau. Detaliu kaina nesvarbi, nes 
> ir naujos nera brangios.
> Va tik praejau technine su 1999 m kibiru. Pinigine investicija i dalis 30 
> eur, plius pora vakaru pasikrapsciau po apacia, privesdamas viska iki 
> reikiamos kondicijos. Ir toliau sekmingai vazines dar du metus.
> Bonusas - pats darydamas, tampi nepriklausomas nuo servisu, kuriuose deja 
> daznai dirba kreivarankiai besmegeniai. Teko deja tvarkyt viena masina 
> servise, tai po to vel su kuvalda ratu varztus atsukinejau.