Vidiniu priestaravimu kupinas tekstas - lyg astunto desimtmecio pabaigos Mustango gerbejo be jokio supratima apie vairavimo malonuma samones srautas. Kisa, pakeliui i pensija pametet fantazija ;-)? S. "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote: > Matai, buna zmoniu, kuriems automobilis viso labo eilinis irankis, skirtas > pervezti savo subinei ar daiktams i norima vieta. Ir tik tiek. > Nededant i ta procesa jokiu prestizo, vairavimo "kaifo" ir kitu reikalavimu. > Kaip sakute maistui valgyt, daro savo ir tiek. > Tikslas tokio daikto - kad kuo maziau pistu prota ir atliktu savo darba su > kuo mazesnem islaidom. > geresni, naujesni, tobulesni - tai tik marketologu sukurti blizguciai, > skirti itikti ofiso planktonui savo skambaliukais. Realiai beveik > vienkartiniai, plastmaskes. > Pursktukai be preso jau nebeissima, naujos auto ryja tepala, tamposi > grandines, uzsikemsa dpf'ai, supuna aliumininiai (ja xujeju) suportai ir > t.t. Cia ta tobulybe? > Tuo tarpu sena auto pasitvarkyt tai daznai kaip du pirstus apmyzt. Imi ir > padarai. Ir ne servso lygyje, o taip, kaip sau. Detaliu kaina nesvarbi, nes > ir naujos nera brangios. > Va tik praejau technine su 1999 m kibiru. Pinigine investicija i dalis 30 > eur, plius pora vakaru pasikrapsciau po apacia, privesdamas viska iki > reikiamos kondicijos. Ir toliau sekmingai vazines dar du metus. > Bonusas - pats darydamas, tampi nepriklausomas nuo servisu, kuriuose deja > daznai dirba kreivarankiai besmegeniai. Teko deja tvarkyt viena masina > servise, tai po to vel su kuvalda ratu varztus atsukinejau.