na iš kur čia mums žinot ką dar ten sulaužei to savo DIY projekto metu.... :). On 4/15/2018 9:13 PM, anon@home wrote: > Apturėjau įrodymą kad pakrutinus seni krutintą automobilio mazgą galima > sulaukti bjaurių pasekmių. Pasikeičiau priekinį šarnyrą po techapžiūros > savo Mitsu Outlanderyje (2008, 2,2 dyzelis). Keitimui turėjau nusiimti > apatinę šakę, kuvaldometru išmušti seną šarnyrą, įkaliau naują ir > užfiksavau spyruokliniu žiedu. Surenku, auto nebeužsiveda ir meta ABS , > stabilizavimo programos ASC ir 4WD problemas. Išjungiu rakteliu, įjungiu > ir bandau vesti - starteris tik viaukteli ir nieko daugiau. Trečią > kartą... mašina pavirto į mirksiuką - blykčioja viskas kas šviečia , > relės klaksi, elektronika eina iš proto. Atjungiau klemą akumo ir nuėjau > pagalvoti - kur šuva pakastas. Ties pakeistu šarnyru elektrikos tik abs > daviklis. Užtrumpino ? Bet nebuvo liestas, nebent atsikratė... Rytojaus > dieną pradedu pamatuodamas akumo įtampą - 12,2 V, pajungiu krautis. > Pakrovus mašina nebemirksi ir užsiveda, bet kitos problemos lieka. > Bandau išimti ABS daviklį - įaugęs mirtinai į stebulę. Diagnostika rodo > daviklio klaidas, sprendimas - keisti nauju,gal senatvė, gal stuksenimas > pribaigė - mintis tokia. Nusiperku daviklį, seną pavyko tik išgręžti, > naujas pajungtas, bet nuvažiavus 100 m klaida ABS daviklio vėl atgimė. > Tikrinam Launch'u - daviklius mato, sūkius ratų rodo, bet po 100 m > dingsta impulsai nuo rato kur daviklis keistas. Daviklį kompas mato - > magnetinio impulso ne. Pas mane ABS daviklis impulsus generuoja > sąvekaudamas su rato guolio magnetiniu žiedu, tai nusprendžiau > išsiardyti stebulės ir granatos sujungimą - viduje švaru, nieko blogo > nerasta. Surenku atgal - tas pats. Baigėsi dygliuotų padangų sezonas, > pasikeičiau į vasarines, bet baigėsi technikinė - išvažiuoti nebegaliu. > Siaubo filmas kažkoks... Na, vienadienį leidimą gauti galiu, bet su > degančia ABS klaida nepraleis kontrolierius. Taip ir suku galvą - kas > gali dar būti klaidos priežastimi? ABS problemas gali sukelti skirtingai > nudilusios padangos, pabėgęs suvedimas, skirtingas skysčio slėgis į > kalades ir rato guolio laisvumas. Gal laidas nutrūkęs tarp daviklio > fiškės ir kompo? Daviklio tuomet nematytų... Atsiprašau už daug raidžių, > gal kas dar žino galimų priežasčių? Mašinos elgsena irgi įdomi, jei > pajudi iš vietos su gazu - klaida dingsta, iki 20 km/h greičio važiuoja > be klaidų, tik viršyk 30 - iškart užsidega klaida. Žodžiu, kas turit > idėjų kame gali būti šaknys?