Šiandien meistrai pakeitė rato guolį - problemos baigėsi. Senojo guolio dėjikai kažkokią chalturą tipo kamštuko krašte guolio buvo padarę, bet žiedas netrūkęs ABS - taip ir neaišku kas ten pajudėjo ar nukrito :) Svarbu - veikia. Ačiū už dėmesį. "anon@home" wrote in message news:pb04oa$c39$1@trimpas.omnitel.net... Apturėjau įrodymą kad pakrutinus seni krutintą automobilio mazgą galima sulaukti bjaurių pasekmių. Pasikeičiau priekinį šarnyrą po techapžiūros savo Mitsu Outlanderyje (2008, 2,2 dyzelis). Keitimui turėjau nusiimti apatinę šakę, kuvaldometru išmušti seną šarnyrą, įkaliau naują ir užfiksavau spyruokliniu žiedu. Surenku, auto nebeužsiveda ir meta ABS , stabilizavimo programos ASC ir 4WD problemas. Išjungiu rakteliu, įjungiu ir bandau vesti - starteris tik viaukteli ir nieko daugiau. Trečią kartą... mašina pavirto į mirksiuką - blykčioja viskas kas šviečia , relės klaksi, elektronika eina iš proto. Atjungiau klemą akumo ir nuėjau pagalvoti - kur šuva pakastas. Ties pakeistu šarnyru elektrikos tik abs daviklis. Užtrumpino ? Bet nebuvo liestas, nebent atsikratė... Rytojaus dieną pradedu pamatuodamas akumo įtampą - 12,2 V, pajungiu krautis. Pakrovus mašina nebemirksi ir užsiveda, bet kitos problemos lieka. Bandau išimti ABS daviklį - įaugęs mirtinai į stebulę. Diagnostika rodo daviklio klaidas, sprendimas - keisti nauju,gal senatvė, gal stuksenimas pribaigė - mintis tokia. Nusiperku daviklį, seną pavyko tik išgręžti, naujas pajungtas, bet nuvažiavus 100 m klaida ABS daviklio vėl atgimė. Tikrinam Launch'u - daviklius mato, sūkius ratų rodo, bet po 100 m dingsta impulsai nuo rato kur daviklis keistas. Daviklį kompas mato - magnetinio impulso ne. Pas mane ABS daviklis impulsus generuoja sąvekaudamas su rato guolio magnetiniu žiedu, tai nusprendžiau išsiardyti stebulės ir granatos sujungimą - viduje švaru, nieko blogo nerasta. Surenku atgal - tas pats. Baigėsi dygliuotų padangų sezonas, pasikeičiau į vasarines, bet baigėsi technikinė - išvažiuoti nebegaliu. Siaubo filmas kažkoks... Na, vienadienį leidimą gauti galiu, bet su degančia ABS klaida nepraleis kontrolierius. Taip ir suku galvą - kas gali dar būti klaidos priežastimi? ABS problemas gali sukelti skirtingai nudilusios padangos, pabėgęs suvedimas, skirtingas skysčio slėgis į kalades ir rato guolio laisvumas. Gal laidas nutrūkęs tarp daviklio fiškės ir kompo? Daviklio tuomet nematytų... Atsiprašau už daug raidžių, gal kas dar žino galimų priežasčių? Mašinos elgsena irgi įdomi, jei pajudi iš vietos su gazu - klaida dingsta, iki 20 km/h greičio važiuoja be klaidų, tik viršyk 30 - iškart užsidega klaida. Žodžiu, kas turit idėjų kame gali būti šaknys?