Tema: Re: ABS nervina...
Autorius: Tomas
Data: 2018-04-16 22:08:40
Abejoju, teko bandyt. Jungi kompa ir pravazhiuoji shiek tiek. Bent jau greiti kiekvieno rato rodo, jei su rimtesniu softu - rodo greiti ir kiekvieno daviklio diagramas realiam laike. Viena ligoni nesenai zhiurinejom (labai panashus atvejis i tavo), tai tas blogietis daviklis veika, ir net panashius greicius rodo, bet triukshmus generuoja, prie greicio virsh 20 km/h labai lauzhyta diagrama pradeda paishyti. Tai ka ten su testeriu pamatysi, ogi nieko.

"anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message news:pb2q54$l7j$1@trimpas.omnitel.net...
> Osciloskopo neturiu, bet testeris su kintamos srovės matavimu irgi tinka iš 
> bėdos. Rytoj pabandysiu patikrinti.
> 
> "siaubas"  wrote in message news:pb29rs$7hq$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> nu tai pamatuot su oscil. jei turi galimybe ka tas daviklis duoda pasukes
> rata
> 
> "anon@work" <anon@work.no> wrote in message
> news:pb173j$5vm$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na, rato aplinkoje smarkiai nedaužiau, guolio korpusas neturėjo nuo 
>> pastuksenimo plaktuku per šarnyro svirtį skilti. Su kuvalda dirbau 
>> nusiėmęs šakę. Bet negaliu atmesti bjauraus sutapimo galimybės...
>>
>> "siaubas"  wrote in message news:pb0o6h$qvp$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> o negalejo guolio korpusas trukt? su kuvalda pist tai cia nxnx.  nezinau
>> kokia ten konstrukcija, bet labai panasiai buvo su bmw priekiniu guoliu.
>>
>> "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message
>> news:pb04oa$c39$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Apturėjau įrodymą kad pakrutinus seni krutintą automobilio mazgą galima 
>>> sulaukti bjaurių pasekmių. Pasikeičiau priekinį šarnyrą po techapžiūros 
>>> savo Mitsu Outlanderyje (2008, 2,2 dyzelis). Keitimui turėjau nusiimti 
>>> apatinę šakę, kuvaldometru išmušti seną šarnyrą, įkaliau naują ir 
>>> užfiksavau spyruokliniu žiedu. Surenku, auto nebeužsiveda ir meta ABS , 
>>> stabilizavimo programos ASC ir 4WD problemas. Išjungiu rakteliu, įjungiu 
>>> ir bandau vesti - starteris tik viaukteli ir nieko daugiau. Trečią 
>>> kartą... mašina pavirto į mirksiuką - blykčioja viskas kas šviečia , 
>>> relės klaksi, elektronika eina iš proto. Atjungiau klemą akumo ir nuėjau 
>>> pagalvoti - kur šuva pakastas. Ties pakeistu šarnyru elektrikos tik abs 
>>> daviklis. Užtrumpino ? Bet nebuvo liestas, nebent atsikratė... Rytojaus 
>>> dieną pradedu pamatuodamas akumo įtampą - 12,2 V, pajungiu krautis. 
>>> Pakrovus mašina nebemirksi ir užsiveda, bet kitos problemos lieka. Bandau 
>>> išimti ABS daviklį - įaugęs mirtinai į stebulę. Diagnostika rodo daviklio 
>>> klaidas, sprendimas - keisti nauju,gal senatvė, gal stuksenimas 
>>> pribaigė - mintis tokia. Nusiperku daviklį, seną pavyko tik išgręžti, 
>>> naujas pajungtas, bet nuvažiavus 100 m klaida ABS daviklio vėl atgimė. 
>>> Tikrinam Launch'u - daviklius mato, sūkius ratų rodo, bet po 100 m 
>>> dingsta impulsai nuo rato kur daviklis keistas. Daviklį kompas mato - 
>>> magnetinio impulso ne. Pas mane ABS daviklis impulsus generuoja 
>>> sąvekaudamas su rato guolio magnetiniu žiedu, tai nusprendžiau išsiardyti 
>>> stebulės ir granatos sujungimą - viduje švaru, nieko blogo nerasta. 
>>> Surenku atgal - tas pats. Baigėsi dygliuotų padangų sezonas, pasikeičiau 
>>> į vasarines, bet baigėsi technikinė - išvažiuoti nebegaliu. Siaubo filmas 
>>> kažkoks... Na, vienadienį leidimą gauti galiu, bet su degančia ABS klaida 
>>> nepraleis kontrolierius. Taip ir suku galvą - kas gali dar būti klaidos 
>>> priežastimi? ABS problemas gali sukelti skirtingai nudilusios padangos, 
>>> pabėgęs suvedimas, skirtingas skysčio slėgis į kalades ir rato guolio 
>>> laisvumas. Gal laidas nutrūkęs tarp daviklio fiškės ir kompo? Daviklio 
>>> tuomet nematytų... Atsiprašau už daug raidžių, gal kas dar žino galimų 
>>> priežasčių? Mašinos elgsena irgi įdomi, jei pajudi iš vietos su gazu - 
>>> klaida dingsta, iki 20 km/h greičio važiuoja be klaidų, tik viršyk 30 - 
>>> iškart užsidega klaida. Žodžiu, kas turit idėjų kame gali būti šaknys?
>> 
>