Abejoju, teko bandyt. Jungi kompa ir pravazhiuoji shiek tiek. Bent jau greiti kiekvieno rato rodo, jei su rimtesniu softu - rodo greiti ir kiekvieno daviklio diagramas realiam laike. Viena ligoni nesenai zhiurinejom (labai panashus atvejis i tavo), tai tas blogietis daviklis veika, ir net panashius greicius rodo, bet triukshmus generuoja, prie greicio virsh 20 km/h labai lauzhyta diagrama pradeda paishyti. Tai ka ten su testeriu pamatysi, ogi nieko. "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message news:pb2q54$l7j$1@trimpas.omnitel.net... > Osciloskopo neturiu, bet testeris su kintamos srovės matavimu irgi tinka iš > bėdos. Rytoj pabandysiu patikrinti. > > "siaubas" wrote in message news:pb29rs$7hq$1@trimpas.omnitel.net... > > nu tai pamatuot su oscil. jei turi galimybe ka tas daviklis duoda pasukes > rata > > "anon@work" <anon@work.no> wrote in message > news:pb173j$5vm$1@trimpas.omnitel.net... >> Na, rato aplinkoje smarkiai nedaužiau, guolio korpusas neturėjo nuo >> pastuksenimo plaktuku per šarnyro svirtį skilti. Su kuvalda dirbau >> nusiėmęs šakę. Bet negaliu atmesti bjauraus sutapimo galimybės... >> >> "siaubas" wrote in message news:pb0o6h$qvp$1@trimpas.omnitel.net... >> >> o negalejo guolio korpusas trukt? su kuvalda pist tai cia nxnx. nezinau >> kokia ten konstrukcija, bet labai panasiai buvo su bmw priekiniu guoliu. >> >> "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message >> news:pb04oa$c39$1@trimpas.omnitel.net... >>> Apturėjau įrodymą kad pakrutinus seni krutintą automobilio mazgą galima >>> sulaukti bjaurių pasekmių. Pasikeičiau priekinį šarnyrą po techapžiūros >>> savo Mitsu Outlanderyje (2008, 2,2 dyzelis). Keitimui turėjau nusiimti >>> apatinę šakę, kuvaldometru išmušti seną šarnyrą, įkaliau naują ir >>> užfiksavau spyruokliniu žiedu. Surenku, auto nebeužsiveda ir meta ABS , >>> stabilizavimo programos ASC ir 4WD problemas. Išjungiu rakteliu, įjungiu >>> ir bandau vesti - starteris tik viaukteli ir nieko daugiau. Trečią >>> kartą... mašina pavirto į mirksiuką - blykčioja viskas kas šviečia , >>> relės klaksi, elektronika eina iš proto. Atjungiau klemą akumo ir nuėjau >>> pagalvoti - kur šuva pakastas. Ties pakeistu šarnyru elektrikos tik abs >>> daviklis. Užtrumpino ? Bet nebuvo liestas, nebent atsikratė... Rytojaus >>> dieną pradedu pamatuodamas akumo įtampą - 12,2 V, pajungiu krautis. >>> Pakrovus mašina nebemirksi ir užsiveda, bet kitos problemos lieka. Bandau >>> išimti ABS daviklį - įaugęs mirtinai į stebulę. Diagnostika rodo daviklio >>> klaidas, sprendimas - keisti nauju,gal senatvė, gal stuksenimas >>> pribaigė - mintis tokia. Nusiperku daviklį, seną pavyko tik išgręžti, >>> naujas pajungtas, bet nuvažiavus 100 m klaida ABS daviklio vėl atgimė. >>> Tikrinam Launch'u - daviklius mato, sūkius ratų rodo, bet po 100 m >>> dingsta impulsai nuo rato kur daviklis keistas. Daviklį kompas mato - >>> magnetinio impulso ne. Pas mane ABS daviklis impulsus generuoja >>> sąvekaudamas su rato guolio magnetiniu žiedu, tai nusprendžiau išsiardyti >>> stebulės ir granatos sujungimą - viduje švaru, nieko blogo nerasta. >>> Surenku atgal - tas pats. Baigėsi dygliuotų padangų sezonas, pasikeičiau >>> į vasarines, bet baigėsi technikinė - išvažiuoti nebegaliu. Siaubo filmas >>> kažkoks... Na, vienadienį leidimą gauti galiu, bet su degančia ABS klaida >>> nepraleis kontrolierius. Taip ir suku galvą - kas gali dar būti klaidos >>> priežastimi? ABS problemas gali sukelti skirtingai nudilusios padangos, >>> pabėgęs suvedimas, skirtingas skysčio slėgis į kalades ir rato guolio >>> laisvumas. Gal laidas nutrūkęs tarp daviklio fiškės ir kompo? Daviklio >>> tuomet nematytų... Atsiprašau už daug raidžių, gal kas dar žino galimų >>> priežasčių? Mašinos elgsena irgi įdomi, jei pajudi iš vietos su gazu - >>> klaida dingsta, iki 20 km/h greičio važiuoja be klaidų, tik viršyk 30 - >>> iškart užsidega klaida. Žodžiu, kas turit idėjų kame gali būti šaknys? >> >