Osciloskopo neturiu, bet testeris su kintamos srovės matavimu irgi tinka iš bėdos. Rytoj pabandysiu patikrinti. "siaubas" wrote in message news:pb29rs$7hq$1@trimpas.omnitel.net... nu tai pamatuot su oscil. jei turi galimybe ka tas daviklis duoda pasukes rata "anon@work" <anon@work.no> wrote in message news:pb173j$5vm$1@trimpas.omnitel.net... > Na, rato aplinkoje smarkiai nedaužiau, guolio korpusas neturėjo nuo > pastuksenimo plaktuku per šarnyro svirtį skilti. Su kuvalda dirbau > nusiėmęs šakę. Bet negaliu atmesti bjauraus sutapimo galimybės... > > "siaubas" wrote in message news:pb0o6h$qvp$1@trimpas.omnitel.net... > > o negalejo guolio korpusas trukt? su kuvalda pist tai cia nxnx. nezinau > kokia ten konstrukcija, bet labai panasiai buvo su bmw priekiniu guoliu. > > "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message > news:pb04oa$c39$1@trimpas.omnitel.net... >> Apturėjau įrodymą kad pakrutinus seni krutintą automobilio mazgą galima >> sulaukti bjaurių pasekmių. Pasikeičiau priekinį šarnyrą po techapžiūros >> savo Mitsu Outlanderyje (2008, 2,2 dyzelis). Keitimui turėjau nusiimti >> apatinę šakę, kuvaldometru išmušti seną šarnyrą, įkaliau naują ir >> užfiksavau spyruokliniu žiedu. Surenku, auto nebeužsiveda ir meta ABS , >> stabilizavimo programos ASC ir 4WD problemas. Išjungiu rakteliu, įjungiu >> ir bandau vesti - starteris tik viaukteli ir nieko daugiau. Trečią >> kartą... mašina pavirto į mirksiuką - blykčioja viskas kas šviečia , >> relės klaksi, elektronika eina iš proto. Atjungiau klemą akumo ir nuėjau >> pagalvoti - kur šuva pakastas. Ties pakeistu šarnyru elektrikos tik abs >> daviklis. Užtrumpino ? Bet nebuvo liestas, nebent atsikratė... Rytojaus >> dieną pradedu pamatuodamas akumo įtampą - 12,2 V, pajungiu krautis. >> Pakrovus mašina nebemirksi ir užsiveda, bet kitos problemos lieka. Bandau >> išimti ABS daviklį - įaugęs mirtinai į stebulę. Diagnostika rodo daviklio >> klaidas, sprendimas - keisti nauju,gal senatvė, gal stuksenimas >> pribaigė - mintis tokia. Nusiperku daviklį, seną pavyko tik išgręžti, >> naujas pajungtas, bet nuvažiavus 100 m klaida ABS daviklio vėl atgimė. >> Tikrinam Launch'u - daviklius mato, sūkius ratų rodo, bet po 100 m >> dingsta impulsai nuo rato kur daviklis keistas. Daviklį kompas mato - >> magnetinio impulso ne. Pas mane ABS daviklis impulsus generuoja >> sąvekaudamas su rato guolio magnetiniu žiedu, tai nusprendžiau išsiardyti >> stebulės ir granatos sujungimą - viduje švaru, nieko blogo nerasta. >> Surenku atgal - tas pats. Baigėsi dygliuotų padangų sezonas, pasikeičiau >> į vasarines, bet baigėsi technikinė - išvažiuoti nebegaliu. Siaubo filmas >> kažkoks... Na, vienadienį leidimą gauti galiu, bet su degančia ABS klaida >> nepraleis kontrolierius. Taip ir suku galvą - kas gali dar būti klaidos >> priežastimi? ABS problemas gali sukelti skirtingai nudilusios padangos, >> pabėgęs suvedimas, skirtingas skysčio slėgis į kalades ir rato guolio >> laisvumas. Gal laidas nutrūkęs tarp daviklio fiškės ir kompo? Daviklio >> tuomet nematytų... Atsiprašau už daug raidžių, gal kas dar žino galimų >> priežasčių? Mašinos elgsena irgi įdomi, jei pajudi iš vietos su gazu - >> klaida dingsta, iki 20 km/h greičio važiuoja be klaidų, tik viršyk 30 - >> iškart užsidega klaida. Žodžiu, kas turit idėjų kame gali būti šaknys? >