Kuo daugiau saugumo sistemų su davikliais - tuo nepatikimesnė mašina :) Bet laiko nesustabdysi ir nepasuksi atgal :))) "Tomas" wrote in message news:pb5ddb$p1a$1@trimpas.omnitel.net... Tam forde irgi buvo perkamas dar vienas daviklis, kito gamintojo - kreive elgiasi kitaip, chekas kitaip, bet rezultate visvien shudas, problema nedingo. Kuo baigesi - nzn, bet turbut zhiedas buvo kaltas, paklausiu prie progos. Sakiau cia nesenam poste kad ABS yra gaidis, taineble, prisirinko Dainiushu visas burys :D "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message news:pb530e$gur$1@trimpas.omnitel.net... > Prieš valandą pasijungiau pas diagnostą tą patį Launch'ą ir išvažiavom į > lygią atkarpą. Laikas nuo laiko remontuotos pusės rate signalo kreivė > "sminga" laužte žemyn, kai kitoj pusėj ji tolydi. Užsisakiau Eolte kitą > daviklį, pradėsim nuo to. Jei nepadės - keisiu guolį. Ne milijoną > kainuoja... > > "Tomas" wrote in message news:pb4fke$v9i$1@trimpas.omnitel.net... > > Ne oscilografo manyciau tau reikia, o geros diagnostikos. Mitsubishio ko > gero, jei universali - ne viska parodys. Mes ten kur tada vazhinejomes > pasijunge, ten buvo fordas. Ir idomus toks fordinis hardwaras kazkoks buvo > naudojamas, ne tik kad kabelis i laptopa. > > "anon@work" <anon@work.no> wrote in message > news:pb3sa6$ei2$1@trimpas.omnitel.net... >> Ačiū už info, ieškosiu,vadinasi,oscilografo. Simptomai panašūs... >> >> "Tomas" wrote in message news:pb2sbn$n2o$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Abejoju, teko bandyt. Jungi kompa ir pravazhiuoji shiek tiek. Bent jau >> greiti kiekvieno rato rodo, jei su rimtesniu softu - rodo greiti ir >> kiekvieno daviklio diagramas realiam laike. Viena ligoni nesenai >> zhiurinejom >> (labai panashus atvejis i tavo), tai tas blogietis daviklis veika, ir net >> panashius greicius rodo, bet triukshmus generuoja, prie greicio virsh 20 >> km/h labai lauzhyta diagrama pradeda paishyti. Tai ka ten su testeriu >> pamatysi, ogi nieko. >> >> "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message >> news:pb2q54$l7j$1@trimpas.omnitel.net... >>> Osciloskopo neturiu, bet testeris su kintamos srovės matavimu irgi tinka >>> iš >>> bėdos. Rytoj pabandysiu patikrinti. >>> >>> "siaubas" wrote in message news:pb29rs$7hq$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> nu tai pamatuot su oscil. jei turi galimybe ka tas daviklis duoda >>> pasukes >>> rata >>> >>> "anon@work" <anon@work.no> wrote in message >>> news:pb173j$5vm$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Na, rato aplinkoje smarkiai nedaužiau, guolio korpusas neturėjo nuo >>>> pastuksenimo plaktuku per šarnyro svirtį skilti. Su kuvalda dirbau >>>> nusiėmęs šakę. Bet negaliu atmesti bjauraus sutapimo galimybės... >>>> >>>> "siaubas" wrote in message news:pb0o6h$qvp$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> o negalejo guolio korpusas trukt? su kuvalda pist tai cia nxnx. >>>> nezinau >>>> kokia ten konstrukcija, bet labai panasiai buvo su bmw priekiniu >>>> guoliu. >>>> >>>> "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message >>>> news:pb04oa$c39$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Apturėjau įrodymą kad pakrutinus seni krutintą automobilio mazgą >>>>> galima >>>>> sulaukti bjaurių pasekmių. Pasikeičiau priekinį šarnyrą po >>>>> techapžiūros >>>>> savo Mitsu Outlanderyje (2008, 2,2 dyzelis). Keitimui turėjau nusiimti >>>>> apatinę šakę, kuvaldometru išmušti seną šarnyrą, įkaliau naują ir >>>>> užfiksavau spyruokliniu žiedu. Surenku, auto nebeužsiveda ir meta ABS >>>>> , >>>>> stabilizavimo programos ASC ir 4WD problemas. Išjungiu rakteliu, >>>>> įjungiu >>>>> ir bandau vesti - starteris tik viaukteli ir nieko daugiau. Trečią >>>>> kartą... mašina pavirto į mirksiuką - blykčioja viskas kas šviečia , >>>>> relės klaksi, elektronika eina iš proto. Atjungiau klemą akumo ir >>>>> nuėjau >>>>> pagalvoti - kur šuva pakastas. Ties pakeistu šarnyru elektrikos tik >>>>> abs >>>>> daviklis. Užtrumpino ? Bet nebuvo liestas, nebent atsikratė... >>>>> Rytojaus >>>>> dieną pradedu pamatuodamas akumo įtampą - 12,2 V, pajungiu krautis. >>>>> Pakrovus mašina nebemirksi ir užsiveda, bet kitos problemos lieka. >>>>> Bandau >>>>> išimti ABS daviklį - įaugęs mirtinai į stebulę. Diagnostika rodo >>>>> daviklio >>>>> klaidas, sprendimas - keisti nauju,gal senatvė, gal stuksenimas >>>>> pribaigė - mintis tokia. Nusiperku daviklį, seną pavyko tik išgręžti, >>>>> naujas pajungtas, bet nuvažiavus 100 m klaida ABS daviklio vėl atgimė. >>>>> Tikrinam Launch'u - daviklius mato, sūkius ratų rodo, bet po 100 m >>>>> dingsta impulsai nuo rato kur daviklis keistas. Daviklį kompas mato - >>>>> magnetinio impulso ne. Pas mane ABS daviklis impulsus generuoja >>>>> sąvekaudamas su rato guolio magnetiniu žiedu, tai nusprendžiau >>>>> išsiardyti >>>>> stebulės ir granatos sujungimą - viduje švaru, nieko blogo nerasta. >>>>> Surenku atgal - tas pats. Baigėsi dygliuotų padangų sezonas, >>>>> pasikeičiau >>>>> į vasarines, bet baigėsi technikinė - išvažiuoti nebegaliu. Siaubo >>>>> filmas >>>>> kažkoks... Na, vienadienį leidimą gauti galiu, bet su degančia ABS >>>>> klaida >>>>> nepraleis kontrolierius. Taip ir suku galvą - kas gali dar būti >>>>> klaidos >>>>> priežastimi? ABS problemas gali sukelti skirtingai nudilusios >>>>> padangos, >>>>> pabėgęs suvedimas, skirtingas skysčio slėgis į kalades ir rato guolio >>>>> laisvumas. Gal laidas nutrūkęs tarp daviklio fiškės ir kompo? Daviklio >>>>> tuomet nematytų... Atsiprašau už daug raidžių, gal kas dar žino galimų >>>>> priežasčių? Mašinos elgsena irgi įdomi, jei pajudi iš vietos su gazu - >>>>> klaida dingsta, iki 20 km/h greičio važiuoja be klaidų, tik viršyk >>>>> 30 - >>>>> iškart užsidega klaida. Žodžiu, kas turit idėjų kame gali būti šaknys? >>>> >>> >> >