Tema: Re: ABS nervina...
Autorius: anon@home
Data: 2018-04-17 21:41:15
Kuo daugiau saugumo sistemų su davikliais - tuo nepatikimesnė mašina :) Bet 
laiko nesustabdysi ir nepasuksi atgal :)))

"Tomas"  wrote in message news:pb5ddb$p1a$1@trimpas.omnitel.net...

Tam forde irgi buvo perkamas dar vienas daviklis, kito gamintojo - kreive 
elgiasi kitaip, chekas kitaip, bet rezultate visvien shudas, problema 
nedingo. Kuo baigesi - nzn, bet turbut zhiedas buvo kaltas, paklausiu prie 
progos.

Sakiau cia nesenam poste kad ABS yra gaidis, taineble, prisirinko Dainiushu 
visas burys :D

"anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message 
news:pb530e$gur$1@trimpas.omnitel.net...
> Prieš valandą pasijungiau pas diagnostą tą patį Launch'ą ir išvažiavom į
> lygią atkarpą. Laikas nuo laiko remontuotos pusės rate signalo kreivė
> "sminga" laužte žemyn, kai kitoj pusėj ji tolydi. Užsisakiau Eolte kitą
> daviklį, pradėsim nuo to. Jei nepadės - keisiu guolį. Ne milijoną
> kainuoja...
>
> "Tomas"  wrote in message news:pb4fke$v9i$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Ne oscilografo manyciau tau reikia, o geros diagnostikos. Mitsubishio ko
> gero, jei universali - ne viska parodys. Mes ten kur tada vazhinejomes
> pasijunge, ten buvo fordas. Ir idomus toks fordinis hardwaras kazkoks buvo
> naudojamas, ne tik kad kabelis i laptopa.
>
> "anon@work" <anon@work.no> wrote in message
> news:pb3sa6$ei2$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ačiū už info, ieškosiu,vadinasi,oscilografo. Simptomai panašūs...
>>
>> "Tomas"  wrote in message news:pb2sbn$n2o$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Abejoju, teko bandyt. Jungi kompa ir pravazhiuoji shiek tiek. Bent jau
>> greiti kiekvieno rato rodo, jei su rimtesniu softu - rodo greiti ir
>> kiekvieno daviklio diagramas realiam laike. Viena ligoni nesenai
>> zhiurinejom
>> (labai panashus atvejis i tavo), tai tas blogietis daviklis veika, ir net
>> panashius greicius rodo, bet triukshmus generuoja, prie greicio virsh 20
>> km/h labai lauzhyta diagrama pradeda paishyti. Tai ka ten su testeriu
>> pamatysi, ogi nieko.
>>
>> "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message
>> news:pb2q54$l7j$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Osciloskopo neturiu, bet testeris su kintamos srovės matavimu irgi tinka
>>> iš
>>> bėdos. Rytoj pabandysiu patikrinti.
>>>
>>> "siaubas"  wrote in message news:pb29rs$7hq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> nu tai pamatuot su oscil. jei turi galimybe ka tas daviklis duoda 
>>> pasukes
>>> rata
>>>
>>> "anon@work" <anon@work.no> wrote in message
>>> news:pb173j$5vm$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Na, rato aplinkoje smarkiai nedaužiau, guolio korpusas neturėjo nuo
>>>> pastuksenimo plaktuku per šarnyro svirtį skilti. Su kuvalda dirbau
>>>> nusiėmęs šakę. Bet negaliu atmesti bjauraus sutapimo galimybės...
>>>>
>>>> "siaubas"  wrote in message news:pb0o6h$qvp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> o negalejo guolio korpusas trukt? su kuvalda pist tai cia nxnx. 
>>>> nezinau
>>>> kokia ten konstrukcija, bet labai panasiai buvo su bmw priekiniu 
>>>> guoliu.
>>>>
>>>> "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message
>>>> news:pb04oa$c39$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Apturėjau įrodymą kad pakrutinus seni krutintą automobilio mazgą 
>>>>> galima
>>>>> sulaukti bjaurių pasekmių. Pasikeičiau priekinį šarnyrą po 
>>>>> techapžiūros
>>>>> savo Mitsu Outlanderyje (2008, 2,2 dyzelis). Keitimui turėjau nusiimti
>>>>> apatinę šakę, kuvaldometru išmušti seną šarnyrą, įkaliau naują ir
>>>>> užfiksavau spyruokliniu žiedu. Surenku, auto nebeužsiveda ir meta ABS 
>>>>> ,
>>>>> stabilizavimo programos ASC ir 4WD problemas. Išjungiu rakteliu,
>>>>> įjungiu
>>>>> ir bandau vesti - starteris tik viaukteli ir nieko daugiau. Trečią
>>>>> kartą... mašina pavirto į mirksiuką - blykčioja viskas kas šviečia ,
>>>>> relės klaksi, elektronika eina iš proto. Atjungiau klemą akumo ir
>>>>> nuėjau
>>>>> pagalvoti - kur šuva pakastas. Ties pakeistu šarnyru elektrikos tik 
>>>>> abs
>>>>> daviklis. Užtrumpino ? Bet nebuvo liestas, nebent atsikratė... 
>>>>> Rytojaus
>>>>> dieną pradedu pamatuodamas akumo įtampą - 12,2 V, pajungiu krautis.
>>>>> Pakrovus mašina nebemirksi ir užsiveda, bet kitos problemos lieka.
>>>>> Bandau
>>>>> išimti ABS daviklį - įaugęs mirtinai į stebulę. Diagnostika rodo
>>>>> daviklio
>>>>> klaidas, sprendimas - keisti nauju,gal senatvė, gal stuksenimas
>>>>> pribaigė - mintis tokia. Nusiperku daviklį, seną pavyko tik išgręžti,
>>>>> naujas pajungtas, bet nuvažiavus 100 m klaida ABS daviklio vėl atgimė.
>>>>> Tikrinam Launch'u - daviklius mato, sūkius ratų rodo, bet po 100 m
>>>>> dingsta impulsai nuo rato kur daviklis keistas. Daviklį kompas mato -
>>>>> magnetinio impulso ne. Pas mane ABS daviklis impulsus generuoja
>>>>> sąvekaudamas su rato guolio magnetiniu žiedu, tai nusprendžiau
>>>>> išsiardyti
>>>>> stebulės ir granatos sujungimą - viduje švaru, nieko blogo nerasta.
>>>>> Surenku atgal - tas pats. Baigėsi dygliuotų padangų sezonas,
>>>>> pasikeičiau
>>>>> į vasarines, bet baigėsi technikinė - išvažiuoti nebegaliu. Siaubo
>>>>> filmas
>>>>> kažkoks... Na, vienadienį leidimą gauti galiu, bet su degančia ABS
>>>>> klaida
>>>>> nepraleis kontrolierius. Taip ir suku galvą - kas gali dar būti 
>>>>> klaidos
>>>>> priežastimi? ABS problemas gali sukelti skirtingai nudilusios 
>>>>> padangos,
>>>>> pabėgęs suvedimas, skirtingas skysčio slėgis į kalades ir rato guolio
>>>>> laisvumas. Gal laidas nutrūkęs tarp daviklio fiškės ir kompo? Daviklio
>>>>> tuomet nematytų... Atsiprašau už daug raidžių, gal kas dar žino galimų
>>>>> priežasčių? Mašinos elgsena irgi įdomi, jei pajudi iš vietos su gazu -
>>>>> klaida dingsta, iki 20 km/h greičio važiuoja be klaidų, tik viršyk 
>>>>> 30 -
>>>>> iškart užsidega klaida. Žodžiu, kas turit idėjų kame gali būti šaknys?
>>>>
>>>
>>
>