Čia toks visai galimas variantas, nors apžiūrėjęs guolio paviršių nelygumų nepamačiau. Važiuosiu į pakartotinę apžiūrą - paprašysiu kad ant stendo pažiūrėtų ar guolis ne per laisvas, turėtų matytis. Jei kitkas nepadės, guolio keitimas ir belieka. "kardanas" wrote in message news:pb0iqb$n88$1@trimpas.omnitel.net... Sakykim ebay'inis daviklis geras. Lieka magnetinis žiedas. Pasikeisk guolį. Man, ant obk, buvo žiemą gliukai vieno galinio rato. Pasirodo per 14 metų korozija pradėjo stumti netolygiai žiedą ir užskersavo taip, kad net pradėjo drožti patį daviklį. Pakeičiau guolį ir pamiršau. Pats guolis po skrodimo absoliučiai sveikas. Kadangi daviklis oem kainuoja 3 guolius o ne originalus 2 ar 1,5 guolio, planuoju profilaktiškai pakeist (ar bent apžiūrėt) kitos pusės guolį į naują NSK. O galiniai NSK ir yra oem. Priekiniai, snr/ntn iš gamyklos. -- "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> Wrote in message: > Apturėjau įrodymą kad pakrutinus seni krutintą automobilio mazgą galima > sulaukti bjaurių pasekmių. Pasikeičiau priekinį šarnyrą po techapžiūros > savo