Na, rato aplinkoje smarkiai nedaužiau, guolio korpusas neturėjo nuo pastuksenimo plaktuku per šarnyro svirtį skilti. Su kuvalda dirbau nusiėmęs šakę. Bet negaliu atmesti bjauraus sutapimo galimybės... "siaubas" wrote in message news:pb0o6h$qvp$1@trimpas.omnitel.net... o negalejo guolio korpusas trukt? su kuvalda pist tai cia nxnx. nezinau kokia ten konstrukcija, bet labai panasiai buvo su bmw priekiniu guoliu. "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message news:pb04oa$c39$1@trimpas.omnitel.net... > Apturėjau įrodymą kad pakrutinus seni krutintą automobilio mazgą galima > sulaukti bjaurių pasekmių. Pasikeičiau priekinį šarnyrą po techapžiūros > savo Mitsu Outlanderyje (2008, 2,2 dyzelis). Keitimui turėjau nusiimti > apatinę šakę, kuvaldometru išmušti seną šarnyrą, įkaliau naują ir > užfiksavau spyruokliniu žiedu. Surenku, auto nebeužsiveda ir meta ABS , > stabilizavimo programos ASC ir 4WD problemas. Išjungiu rakteliu, įjungiu > ir bandau vesti - starteris tik viaukteli ir nieko daugiau. Trečią > kartą... mašina pavirto į mirksiuką - blykčioja viskas kas šviečia , relės > klaksi, elektronika eina iš proto. Atjungiau klemą akumo ir nuėjau > pagalvoti - kur šuva pakastas. Ties pakeistu šarnyru elektrikos tik abs > daviklis. Užtrumpino ? Bet nebuvo liestas, nebent atsikratė... Rytojaus > dieną pradedu pamatuodamas akumo įtampą - 12,2 V, pajungiu krautis. > Pakrovus mašina nebemirksi ir užsiveda, bet kitos problemos lieka. Bandau > išimti ABS daviklį - įaugęs mirtinai į stebulę. Diagnostika rodo daviklio > klaidas, sprendimas - keisti nauju,gal senatvė, gal stuksenimas pribaigė - > mintis tokia. Nusiperku daviklį, seną pavyko tik išgręžti, naujas > pajungtas, bet nuvažiavus 100 m klaida ABS daviklio vėl atgimė. Tikrinam > Launch'u - daviklius mato, sūkius ratų rodo, bet po 100 m dingsta impulsai > nuo rato kur daviklis keistas. Daviklį kompas mato - magnetinio impulso > ne. Pas mane ABS daviklis impulsus generuoja sąvekaudamas su rato guolio > magnetiniu žiedu, tai nusprendžiau išsiardyti stebulės ir granatos > sujungimą - viduje švaru, nieko blogo nerasta. Surenku atgal - tas pats. > Baigėsi dygliuotų padangų sezonas, pasikeičiau į vasarines, bet baigėsi > technikinė - išvažiuoti nebegaliu. Siaubo filmas kažkoks... Na, vienadienį > leidimą gauti galiu, bet su degančia ABS klaida nepraleis kontrolierius. > Taip ir suku galvą - kas gali dar būti klaidos priežastimi? ABS problemas > gali sukelti skirtingai nudilusios padangos, pabėgęs suvedimas, skirtingas > skysčio slėgis į kalades ir rato guolio laisvumas. Gal laidas nutrūkęs > tarp daviklio fiškės ir kompo? Daviklio tuomet nematytų... Atsiprašau už > daug raidžių, gal kas dar žino galimų priežasčių? Mašinos elgsena irgi > įdomi, jei pajudi iš vietos su gazu - klaida dingsta, iki 20 km/h greičio > važiuoja be klaidų, tik viršyk 30 - iškart užsidega klaida. Žodžiu, kas > turit idėjų kame gali būti šaknys?