Ne oscilografo manyciau tau reikia, o geros diagnostikos. Mitsubishio ko gero, jei universali - ne viska parodys. Mes ten kur tada vazhinejomes pasijunge, ten buvo fordas. Ir idomus toks fordinis hardwaras kazkoks buvo naudojamas, ne tik kad kabelis i laptopa. "anon@work" <anon@work.no> wrote in message news:pb3sa6$ei2$1@trimpas.omnitel.net... > Ačiū už info, ieškosiu,vadinasi,oscilografo. Simptomai panašūs... > > "Tomas" wrote in message news:pb2sbn$n2o$1@trimpas.omnitel.net... > > Abejoju, teko bandyt. Jungi kompa ir pravazhiuoji shiek tiek. Bent jau > greiti kiekvieno rato rodo, jei su rimtesniu softu - rodo greiti ir > kiekvieno daviklio diagramas realiam laike. Viena ligoni nesenai zhiurinejom > (labai panashus atvejis i tavo), tai tas blogietis daviklis veika, ir net > panashius greicius rodo, bet triukshmus generuoja, prie greicio virsh 20 > km/h labai lauzhyta diagrama pradeda paishyti. Tai ka ten su testeriu > pamatysi, ogi nieko. > > "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message > news:pb2q54$l7j$1@trimpas.omnitel.net... >> Osciloskopo neturiu, bet testeris su kintamos srovės matavimu irgi tinka >> iš >> bėdos. Rytoj pabandysiu patikrinti. >> >> "siaubas" wrote in message news:pb29rs$7hq$1@trimpas.omnitel.net... >> >> nu tai pamatuot su oscil. jei turi galimybe ka tas daviklis duoda pasukes >> rata >> >> "anon@work" <anon@work.no> wrote in message >> news:pb173j$5vm$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na, rato aplinkoje smarkiai nedaužiau, guolio korpusas neturėjo nuo >>> pastuksenimo plaktuku per šarnyro svirtį skilti. Su kuvalda dirbau >>> nusiėmęs šakę. Bet negaliu atmesti bjauraus sutapimo galimybės... >>> >>> "siaubas" wrote in message news:pb0o6h$qvp$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> o negalejo guolio korpusas trukt? su kuvalda pist tai cia nxnx. nezinau >>> kokia ten konstrukcija, bet labai panasiai buvo su bmw priekiniu guoliu. >>> >>> "anon@home" <nezinau@nezinau.lt> wrote in message >>> news:pb04oa$c39$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Apturėjau įrodymą kad pakrutinus seni krutintą automobilio mazgą galima >>>> sulaukti bjaurių pasekmių. Pasikeičiau priekinį šarnyrą po techapžiūros >>>> savo Mitsu Outlanderyje (2008, 2,2 dyzelis). Keitimui turėjau nusiimti >>>> apatinę šakę, kuvaldometru išmušti seną šarnyrą, įkaliau naują ir >>>> užfiksavau spyruokliniu žiedu. Surenku, auto nebeužsiveda ir meta ABS , >>>> stabilizavimo programos ASC ir 4WD problemas. Išjungiu rakteliu, įjungiu >>>> ir bandau vesti - starteris tik viaukteli ir nieko daugiau. Trečią >>>> kartą... mašina pavirto į mirksiuką - blykčioja viskas kas šviečia , >>>> relės klaksi, elektronika eina iš proto. Atjungiau klemą akumo ir nuėjau >>>> pagalvoti - kur šuva pakastas. Ties pakeistu šarnyru elektrikos tik abs >>>> daviklis. Užtrumpino ? Bet nebuvo liestas, nebent atsikratė... Rytojaus >>>> dieną pradedu pamatuodamas akumo įtampą - 12,2 V, pajungiu krautis. >>>> Pakrovus mašina nebemirksi ir užsiveda, bet kitos problemos lieka. >>>> Bandau >>>> išimti ABS daviklį - įaugęs mirtinai į stebulę. Diagnostika rodo >>>> daviklio >>>> klaidas, sprendimas - keisti nauju,gal senatvė, gal stuksenimas >>>> pribaigė - mintis tokia. Nusiperku daviklį, seną pavyko tik išgręžti, >>>> naujas pajungtas, bet nuvažiavus 100 m klaida ABS daviklio vėl atgimė. >>>> Tikrinam Launch'u - daviklius mato, sūkius ratų rodo, bet po 100 m >>>> dingsta impulsai nuo rato kur daviklis keistas. Daviklį kompas mato - >>>> magnetinio impulso ne. Pas mane ABS daviklis impulsus generuoja >>>> sąvekaudamas su rato guolio magnetiniu žiedu, tai nusprendžiau >>>> išsiardyti >>>> stebulės ir granatos sujungimą - viduje švaru, nieko blogo nerasta. >>>> Surenku atgal - tas pats. Baigėsi dygliuotų padangų sezonas, pasikeičiau >>>> į vasarines, bet baigėsi technikinė - išvažiuoti nebegaliu. Siaubo >>>> filmas >>>> kažkoks... Na, vienadienį leidimą gauti galiu, bet su degančia ABS >>>> klaida >>>> nepraleis kontrolierius. Taip ir suku galvą - kas gali dar būti klaidos >>>> priežastimi? ABS problemas gali sukelti skirtingai nudilusios padangos, >>>> pabėgęs suvedimas, skirtingas skysčio slėgis į kalades ir rato guolio >>>> laisvumas. Gal laidas nutrūkęs tarp daviklio fiškės ir kompo? Daviklio >>>> tuomet nematytų... Atsiprašau už daug raidžių, gal kas dar žino galimų >>>> priežasčių? Mašinos elgsena irgi įdomi, jei pajudi iš vietos su gazu - >>>> klaida dingsta, iki 20 km/h greičio važiuoja be klaidų, tik viršyk 30 - >>>> iškart užsidega klaida. Žodžiu, kas turit idėjų kame gali būti šaknys? >>> >> >