nu bet dėl įdomumo, negi sunku? 2018.04.20 09:22, CodeC rašė: > tave nuodija mano isterliotas pirstas? > kai 'garvezys' dumija, zinok nereik eit ir su pirstu tikrinti. > dziaugiesi, kai speji klima perjungt ant recirkuliacijos. > tiek benzo deginamo tepalo tiek lavono dyzelio atveju. > bet nu jeigu tikslas patrolint, tai neuzdrausi... > > On 2018.04.20 09:19, Dainiushas wrote: >> tu perbrauk pirštu per duslę iš vidaus ir nufotkinęs nuotrauką čia. >> tada aš tą patį padarysiu su nečipuota ir su DPF. OK? >> >> 2018.04.20 09:16, CodeC rašė: >>> daugiausia potencialo rukti turi sugede varikliai >>> daugiasimtatukstantinem ridom. galiu atvaryt ta euro4 cipuota be dpf, >>> papasakosi kiek ir ko uzuodei ir pamatei... >>> >>> On 2018.04.20 09:14, Dainiushas wrote: >>>> čipuotas euro4 be DPF'o turi žymiai daugiau potencialo rūkt nei >>>> senas 50kW Euro1. Jei ką. >>>> >>>> 2018.04.20 09:08, Aladdin rašė: >>>>> Man pofig EV, man svarbiausia kad mieste garvežiai išnyktų. Seniai >>>>> reikia visokiom ten bent iki euro 4 mokesčius neblogus užmesti, kad >>>>> atšoktų noras grabus pirkinėtis. Bent jau didmiesčiuose. >>>>> >>>>> On 2018-04-20 09:01, CodeC wrote: >>>>> >>>>>> tai pjaustytojus jau seniai prikirpineja. >>>>>> tik va turesi bedele sugalvot, ka daryt su tais nesugedusiu masinu >>>>>> savininkais, kuriu ismetimas svarus :) suprantu, kad smegenu >>>>>> trukuma norisi naujovem kompensuot ir promotinti EV, bet gal biski >>>>>> saika jaust reiktu ir kazkuo daugiau nei Musko youtubes show >>>>>> pasidomet? >>>> >>