nu tai todel ir ryja trasoj 2x uz dyzeli. ir tolko is to tavo atkinsono tik mieste, vykstant regeneracijai ir akumo krovimui yra tolko. isvaziavus i trasa ir pasikrovus tai juokingoi dyzdzio baterijai, visas tolesnis procesas - monkes biznis. On 2018-04-22 21:47, Tomas wrote: > Kad ta energija yra free sugalvojai pats. > > 2018-04-22 21:37, CodeC rašė: >> nu tai svarbu tu supranti, is kur 'kruizinant' atsiranda free energy. >> tolesnes visos isvados, dziaugsmas ir lukesciai net komentaru neverti. >> >> On 2018-04-22 21:28, Tomas wrote: >>> Codecas nesupranta, kad tojotos hibridas nėra elektromobilio (EV) >>> atmaina. Elektros varikliai tojotos hibriduose atlieka maždaug tą >>> pačią funkciją kaip turbinos ir kompresoriai įprastiniuose varikliuose >>> - t.y. leidžia reikiamu momentu padidinti variklio galią. Skirtumas >>> tas, kad ne tik deginamas kuras čia ir dabar, bet naudojama ir >>> regeneruota, o taip pat kruizinant sukaupta energija. Be to elektros >>> motorų charakteristikos leidžia vietoj įprastinio VDV į hibridus dėti >>> Atkinsono ciklu dirbantį VDV, kuris yra ekonomiškesnis. >>> >>> O galimybė su tojotos hibridu nuvažiuoti nedidelį atstumą ribotu >>> (kažkur iki ~70 km/h) greičiu EV režimu tėra vyšnia ant torto. >>> >>> 2018-04-22 20:29, mindau rašė: >>>> ok, an pirstu: ateina mazalitraziai benzai, max plug-in hibridai. >>>> EV stratosfera bent kol kas. >>>> >>>> >>>> >>>> "CodeC" wrote in message news:pbg2rh$egk$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ne visai kita. aukstesne truputi. >>>> subsidijos, zalia spalva, tariama ekonomija - pardavinejamos tos pacios >>>> idejos, kaip hibridu atveju, tik biski brangiau. >>>> >>>> >>>> On 2018-04-21 13:23, mindau wrote: >>>>> EV cia nelieskim, ten visai kita stratosfera. Tu per daug suplaki i >>>>> viena vieta. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "CodeC" wrote in message news:pbdbqf$dem$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> On 2018-04-20 21:19, mindau wrote: >>>>>> tai didingi fijatai, dyzelio dievai, irgi sita sriti uzraukia, keli >>>>>> metai beliko. kiti irgi apie tai kalba. >>>>> >>>>> nu. kalba. daug kas visaip kalba. apie sviesu EV rytoju zinai kiek >>>>> metu >>>>> jau 'kalba' ? >>>>> >>>>>> nepalenda. jeigu daro, kad palystu, tada uz hibrida brangiau >>>>>> pasidaro. >>>>> >>>>> what a coincidence! >>>>> >>>>>> dabar gali pasakot, kad tie kas normas sugalvojo yra durniai, nes >>>>> >>>>> durniai ne tie. durniai cia susirinke. 'tie' tai versla daro ir tiek. >>>>> >>>>>> dyzeliai is tikruju netersia.. faktiskai galima butu miegamajam su >>>>> >>>>> tersia. ar as rasiau, kad netersia? visos tr. priemones tersia. tik ne >>>>> visiems duota suprasti tarsa didesniam paveiksle. pamastyt apie >>>>> daugiau >>>>> procesu, nei vaziavimas is A i B. oficialiame dokumente aiskiai >>>>> ivardinta, kad euro tarsos normos yra viena is EV/hybrid technologijos >>>>> ir pramones skatinimo programu. cia reikia totaliai kiauru hipsteriu >>>>> but, kad to nesuprasti. >>>>> >>>>>> o tesla ko tau vis kliuna? gavrikas gal koks su tesla i lybra >>>>>> ivaziavo? :-) >>>>> >>>>> man tesla nekliuna. kliuna fanatiku kliedesiai apie tesla, muska, >>>>> ateiti >>>>> ir durninimas tu, kurie tais kliedesiais netiki. nes zino ir supranta >>>>> biski daugiau. >>> >> >