as tai ne. gaila, bet jauciu kad cia net netrolini, o rimtai nesupranti. hibridas 'losia' vieninteliam scenarijui: pakaitomis sekantys pagreitejimai-suletejimai, kai naudojama el. energija is ten, kur pries tai sukaupe regeneracijos metu. t.y. islosti gali tik tada, kai ta energija yra FREE. as savo dyzelyje trinu stabdziu diskus, tu trini biski maziau ir sukaupi kazkiek energijos, kuria poto gali panaudot greitedamas. baterijos dydis deja toks, kad sukaupti energijos desimtims kilometru nera kur. todel kai pagreitejimus-suletejimus skiria 100km, tu vaziuoji elementariu benzininiu kibiru. vsio, padariau ka galejau. enjoy. On 2018.04.23 08:05, Tomas wrote: > Išradai alternatyviąją fiziką? Sveikinu. > > On 2018-04-22 22:15, CodeC wrote: >> hibridui uz ilga tiesiaja durnesnio marsruto nera. >> dziaukis toliau susigalvotais privalumais. >> >> On 2018-04-22 22:08, Tomas wrote: >>> Rašai taip užtikrintai, lyg pats būtum važiavęs. Kaip ir rašiau - >>> prieš savaitę važiavau kur kas durnesniu ir ilgesniu maršrutu nei >>> vilnius - kaunas. Rezultatas 4,9 l/100km (nors neabejoju, kad tarpais >>> užgazavus ar į kalbą buvo ir 8, ir 15, ir 20 l/100km). >>> >>> 2018-04-22 21:54, CodeC rašė: >>>> ne. reali. isvaziuoji vilnius -kaunas, pasikrauna tavo batarke per >>>> kilometra-du, o prieky tai dar devimkazkeli. nu ir poto nieko kito ir >>>> nelieka, kaip dziaugtis 8l/100km 'gerom' sanaudom, nusipirkus brangu >>>> kibira. >>>> >>>> On 2018-04-22 21:51, Tomas wrote: >>>>> Trasa kiek suprantu sferinė ir vakuumuota? >>>>> >>>>> 2018-04-22 21:50, CodeC rašė: >>>>>> nu tai todel ir ryja trasoj 2x uz dyzeli. ir tolko is to tavo >>>>>> atkinsono >>>>>> tik mieste, vykstant regeneracijai ir akumo krovimui yra tolko. >>>>>> isvaziavus i trasa ir pasikrovus tai juokingoi dyzdzio baterijai, >>>>>> visas >>>>>> tolesnis procesas - monkes biznis. >>>>>> >>>>>> On 2018-04-22 21:47, Tomas wrote: >>>>>>> Kad ta energija yra free sugalvojai pats. >>>>>>> >>>>>>> 2018-04-22 21:37, CodeC rašė: >>>>>>>> nu tai svarbu tu supranti, is kur 'kruizinant' atsiranda free >>>>>>>> energy. >>>>>>>> tolesnes visos isvados, dziaugsmas ir lukesciai net komentaru >>>>>>>> neverti. >>>>>>>> >>>>>>>> On 2018-04-22 21:28, Tomas wrote: >>>>>>>>> Codecas nesupranta, kad tojotos hibridas nėra elektromobilio (EV) >>>>>>>>> atmaina. Elektros varikliai tojotos hibriduose atlieka maždaug tą >>>>>>>>> pačią funkciją kaip turbinos ir kompresoriai įprastiniuose >>>>>>>>> varikliuose >>>>>>>>> - t.y. leidžia reikiamu momentu padidinti variklio galią. >>>>>>>>> Skirtumas >>>>>>>>> tas, kad ne tik deginamas kuras čia ir dabar, bet naudojama ir >>>>>>>>> regeneruota, o taip pat kruizinant sukaupta energija. Be to >>>>>>>>> elektros >>>>>>>>> motorų charakteristikos leidžia vietoj įprastinio VDV į >>>>>>>>> hibridus dėti >>>>>>>>> Atkinsono ciklu dirbantį VDV, kuris yra ekonomiškesnis. >>>>>>>>> >>>>>>>>> O galimybė su tojotos hibridu nuvažiuoti nedidelį atstumą ribotu >>>>>>>>> (kažkur iki ~70 km/h) greičiu EV režimu tėra vyšnia ant torto. >>>>>>>>> >>>>>>>>> 2018-04-22 20:29, mindau rašė: >>>>>>>>>> ok, an pirstu: ateina mazalitraziai benzai, max plug-in hibridai. >>>>>>>>>> EV stratosfera bent kol kas. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "CodeC" wrote in message >>>>>>>>>> news:pbg2rh$egk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> ne visai kita. aukstesne truputi. >>>>>>>>>> subsidijos, zalia spalva, tariama ekonomija - pardavinejamos tos >>>>>>>>>> pacios >>>>>>>>>> idejos, kaip hibridu atveju, tik biski brangiau. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 2018-04-21 13:23, mindau wrote: >>>>>>>>>>> EV cia nelieskim, ten visai kita stratosfera. Tu per daug >>>>>>>>>>> suplaki i >>>>>>>>>>> viena vieta. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "CodeC" wrote in message >>>>>>>>>>> news:pbdbqf$dem$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On 2018-04-20 21:19, mindau wrote: >>>>>>>>>>>> tai didingi fijatai, dyzelio dievai, irgi sita sriti uzraukia, >>>>>>>>>>>> keli >>>>>>>>>>>> metai beliko. kiti irgi apie tai kalba. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> nu. kalba. daug kas visaip kalba. apie sviesu EV rytoju zinai >>>>>>>>>>> kiek >>>>>>>>>>> metu >>>>>>>>>>> jau 'kalba' ? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> nepalenda. jeigu daro, kad palystu, tada uz hibrida brangiau >>>>>>>>>>>> pasidaro. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> what a coincidence! >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> dabar gali pasakot, kad tie kas normas sugalvojo yra >>>>>>>>>>>> durniai, nes >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> durniai ne tie. durniai cia susirinke. 'tie' tai versla daro ir >>>>>>>>>>> tiek. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> dyzeliai is tikruju netersia.. faktiskai galima butu >>>>>>>>>>>> miegamajam su >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> tersia. ar as rasiau, kad netersia? visos tr. priemones tersia. >>>>>>>>>>> tik ne >>>>>>>>>>> visiems duota suprasti tarsa didesniam paveiksle. pamastyt apie >>>>>>>>>>> daugiau >>>>>>>>>>> procesu, nei vaziavimas is A i B. oficialiame dokumente aiskiai >>>>>>>>>>> ivardinta, kad euro tarsos normos yra viena is EV/hybrid >>>>>>>>>>> technologijos >>>>>>>>>>> ir pramones skatinimo programu. cia reikia totaliai kiauru >>>>>>>>>>> hipsteriu >>>>>>>>>>> but, kad to nesuprasti. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> o tesla ko tau vis kliuna? gavrikas gal koks su tesla i lybra >>>>>>>>>>>> ivaziavo? :-) >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> man tesla nekliuna. kliuna fanatiku kliedesiai apie tesla, >>>>>>>>>>> muska, >>>>>>>>>>> ateiti >>>>>>>>>>> ir durninimas tu, kurie tais kliedesiais netiki. nes zino ir >>>>>>>>>>> supranta >>>>>>>>>>> biski daugiau. >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >