Tema: Re: Kaip jums valstieciu planai del auto apmokestinimo?
Autorius: Tomas
Data: 2018-04-23 09:51:00
Taigi, kad mažiau kaip 8l/100km ima krūva kibirų, o būtent hibridas 
kažkodėl ima 8. Nu nes todėl kad.

On 2018-04-23 09:41, CodeC wrote:
> ne. bedos tame, kad maziau 8 simtui yra gyvas velnias kibiru, per puse 
> pigesniu. o sitas kisamas, kaip ekologijos ir ekonomijos panaceja, visus 
> kitus 'dumijanciais garveziais' ir 'so yesterday' vadinant ir 
> apmokestint siulant, su pretencija paciam likt neapmokestintam, nes 
> atseit ekologiskas labai.
> 
> On 2018.04.23 09:38, ostapas wrote:
>> O tai pala, čia bėdos kad tas kibiras tiesiam kely ima mažiau nei 
>> 8litrus šimtui?
>>
>>
>>
>> "CodeC"  wrote in message news:pbjusk$bl2$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> tu gal japonas, ne lietuvis? tai as nepadesiu - nemoku japoniskai.
>> va angliskai, gal ka suprasi:
>> "If you do most of your driving at high speeds on good roads, without
>> stopping and starting, a hybrid will save you very little gasoline. In
>> town, doing a lot of starting and stopping, a hybrid can will save you a
>> LOT on gasoline."
>>
>> hibridas nera ekonomiskesnis mieste, negu uzmiestyje. jis ekonomiskesnis
>> mieste uz 'paprasta' benzinini auto. smarkiai ekonomiskesnis. uzmiesty -
>> ne, arba beveik ne. gal ten kokiam kaunas-prienai dar ir sutaupysi koki
>> litra, jei lyginsi su paprastu benzu, nes kalniukas-pakalne, gyvenvietes
>> ir traktoriai daznai sutinkami. bet vilnius-kaunas-klaipeda arba
>> viabaltica tai nu svajot nedraudziama :) paprasto benzo sanaudos mieste
>> ir uzmiesty skiriasi drastiskai. hibrido - is esmes panasios. skaityk ir
>> galvok, kol kasnors daeis, poto cia israsinek premijas, kai paciam
>> minimum kelios priklauso.
>>
>> On 2018.04.23 09:29, Tomas wrote:
>>> Skirtingai nei pats, aš puikiai suprantu, kad tojotos hibridas nėra 
>>> elektromobilio variantas ir manęs nepersekioja Elomo Musko šmėklos.
>>>
>>> Paraišką Šnobeliui gauti jau pateikei?
>>>
>>> On 2018-04-23 09:22, CodeC wrote:
>>>> tau neduota suprasti, kas yra hibridas benzas-elektra, kaip jis 
>>>> veikia ir kokie (kur) jo pranasumai ir kur jie baigiasi. tai tiesiog 
>>>> megaukis tuo, ka tau pardave vadybininkai ir tiek. viso gero.
>>>>
>>>> On 2018.04.23 09:19, Tomas wrote:
>>>>> Tai ir sakau, kad išradai alternatyviąją fiziką. Normaliame 
>>>>> pasaulyje tolygus važiavimas lygiu keliu pastoviu greičiu yra pats 
>>>>> ekonomiškiausias režimas automobiliui nepriklausomai nuo variklio. 
>>>>> Tuo tarpu tavo alternatyviame pasaulyje kuo tolygiau važiuoji lygiu 
>>>>> keliu, tuo labiau auga kuro sąnaudos, o pvz. mieste smaukaisi su 
>>>>> 4l/100km. Taigi dar kartą sveikinu, gal kada gausi Šnobelio premiją.
>>>>>
>>>>> On 2018-04-23 09:00, CodeC wrote:
>>>>>> as tai ne. gaila, bet jauciu kad cia net netrolini, o rimtai 
>>>>>> nesupranti.
>>>>>> hibridas 'losia' vieninteliam scenarijui: pakaitomis sekantys 
>>>>>> pagreitejimai-suletejimai, kai naudojama el. energija is ten, kur 
>>>>>> pries tai sukaupe regeneracijos metu. t.y. islosti gali tik tada, 
>>>>>> kai ta energija yra FREE. as savo dyzelyje trinu stabdziu diskus, 
>>>>>> tu trini biski maziau ir sukaupi kazkiek energijos, kuria poto 
>>>>>> gali panaudot greitedamas. baterijos dydis deja toks, kad sukaupti 
>>>>>> energijos desimtims kilometru nera kur. todel kai 
>>>>>> pagreitejimus-suletejimus skiria 100km, tu vaziuoji elementariu 
>>>>>> benzininiu kibiru. vsio, padariau ka galejau. enjoy.
>>>>>>
>>>>>> On 2018.04.23 08:05, Tomas wrote:
>>>>>>> Išradai alternatyviąją fiziką? Sveikinu.
>>>>>>>
>>>>>>> On 2018-04-22 22:15, CodeC wrote:
>>>>>>>> hibridui uz ilga tiesiaja durnesnio marsruto nera.
>>>>>>>> dziaukis toliau susigalvotais privalumais.
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2018-04-22 22:08, Tomas wrote:
>>>>>>>>> Rašai taip užtikrintai, lyg pats būtum važiavęs.  Kaip ir 
>>>>>>>>> rašiau - prieš savaitę važiavau kur kas durnesniu ir ilgesniu 
>>>>>>>>> maršrutu nei vilnius - kaunas. Rezultatas 4,9 l/100km (nors 
>>>>>>>>> neabejoju, kad tarpais užgazavus ar į kalbą buvo ir 8, ir 15, 
>>>>>>>>> ir 20 l/100km).
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 2018-04-22 21:54, CodeC rašė:
>>>>>>>>>> ne. reali. isvaziuoji vilnius -kaunas, pasikrauna tavo batarke 
>>>>>>>>>> per
>>>>>>>>>> kilometra-du, o prieky tai dar devimkazkeli. nu ir poto nieko 
>>>>>>>>>> kito ir
>>>>>>>>>> nelieka, kaip dziaugtis 8l/100km 'gerom' sanaudom, nusipirkus 
>>>>>>>>>> brangu
>>>>>>>>>> kibira.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On 2018-04-22 21:51, Tomas wrote:
>>>>>>>>>>> Trasa kiek suprantu sferinė ir vakuumuota?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> 2018-04-22 21:50, CodeC rašė:
>>>>>>>>>>>> nu tai todel ir ryja trasoj 2x uz dyzeli. ir tolko is to 
>>>>>>>>>>>> tavo atkinsono
>>>>>>>>>>>> tik mieste, vykstant regeneracijai ir akumo krovimui yra tolko.
>>>>>>>>>>>> isvaziavus i trasa ir pasikrovus tai juokingoi dyzdzio 
>>>>>>>>>>>> baterijai, visas
>>>>>>>>>>>> tolesnis procesas - monkes biznis.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> On 2018-04-22 21:47, Tomas wrote:
>>>>>>>>>>>>> Kad ta energija yra free sugalvojai pats.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> 2018-04-22 21:37, CodeC rašė:
>>>>>>>>>>>>>> nu tai svarbu tu supranti, is kur 'kruizinant' atsiranda 
>>>>>>>>>>>>>> free energy.
>>>>>>>>>>>>>> tolesnes visos isvados, dziaugsmas ir lukesciai net 
>>>>>>>>>>>>>> komentaru neverti.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> On 2018-04-22 21:28, Tomas wrote:
>>>>>>>>>>>>>>> Codecas nesupranta, kad tojotos hibridas nėra 
>>>>>>>>>>>>>>> elektromobilio (EV)
>>>>>>>>>>>>>>> atmaina. Elektros varikliai tojotos hibriduose atlieka 
>>>>>>>>>>>>>>> maždaug tą
>>>>>>>>>>>>>>> pačią funkciją kaip turbinos ir kompresoriai įprastiniuose
>>>>>>>>>>>>>>> varikliuose
>>>>>>>>>>>>>>> - t.y. leidžia reikiamu momentu padidinti variklio galią. 
>>>>>>>>>>>>>>> Skirtumas
>>>>>>>>>>>>>>> tas, kad ne tik deginamas kuras čia ir dabar, bet 
>>>>>>>>>>>>>>> naudojama ir
>>>>>>>>>>>>>>> regeneruota, o taip pat kruizinant sukaupta energija. Be 
>>>>>>>>>>>>>>> to elektros
>>>>>>>>>>>>>>> motorų charakteristikos leidžia vietoj įprastinio VDV į 
>>>>>>>>>>>>>>> hibridus dėti
>>>>>>>>>>>>>>> Atkinsono ciklu dirbantį VDV, kuris yra ekonomiškesnis.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> O galimybė su tojotos hibridu nuvažiuoti nedidelį atstumą 
>>>>>>>>>>>>>>> ribotu
>>>>>>>>>>>>>>> (kažkur iki ~70 km/h) greičiu EV režimu tėra vyšnia ant 
>>>>>>>>>>>>>>> torto.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> 2018-04-22 20:29, mindau rašė:
>>>>>>>>>>>>>>>> ok, an pirstu: ateina mazalitraziai benzai, max plug-in 
>>>>>>>>>>>>>>>> hibridai.
>>>>>>>>>>>>>>>> EV stratosfera bent kol kas.
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> "CodeC"  wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>>>> news:pbg2rh$egk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>> ne visai kita. aukstesne truputi.
>>>>>>>>>>>>>>>> subsidijos, zalia spalva, tariama ekonomija - 
>>>>>>>>>>>>>>>> pardavinejamos tos
>>>>>>>>>>>>>>>> pacios
>>>>>>>>>>>>>>>> idejos, kaip hibridu atveju, tik biski brangiau.
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> On 2018-04-21 13:23, mindau wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>> EV cia nelieskim, ten visai kita stratosfera. Tu per 
>>>>>>>>>>>>>>>>> daug suplaki i
>>>>>>>>>>>>>>>>> viena vieta.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> "CodeC"  wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>>>>> news:pbdbqf$dem$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> On 2018-04-20 21:19, mindau wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>>> tai didingi fijatai, dyzelio dievai, irgi sita sriti 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> uzraukia,
>>>>>>>>>>>>>>>>>> keli
>>>>>>>>>>>>>>>>>> metai beliko. kiti irgi apie tai kalba.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> nu. kalba. daug kas visaip kalba. apie sviesu EV rytoju 
>>>>>>>>>>>>>>>>> zinai kiek
>>>>>>>>>>>>>>>>> metu
>>>>>>>>>>>>>>>>> jau 'kalba' ?
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>> nepalenda. jeigu daro, kad palystu, tada uz hibrida 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> brangiau
>>>>>>>>>>>>>>>>>> pasidaro.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> what a coincidence!
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>> dabar gali pasakot, kad tie kas normas sugalvojo yra 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> durniai, nes
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> durniai ne tie. durniai cia susirinke. 'tie' tai versla 
>>>>>>>>>>>>>>>>> daro ir
>>>>>>>>>>>>>>>>> tiek.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>> dyzeliai is tikruju netersia.. faktiskai galima butu 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> miegamajam su
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> tersia. ar as rasiau, kad netersia? visos tr. priemones 
>>>>>>>>>>>>>>>>> tersia.
>>>>>>>>>>>>>>>>> tik ne
>>>>>>>>>>>>>>>>> visiems duota suprasti tarsa didesniam paveiksle. 
>>>>>>>>>>>>>>>>> pamastyt apie
>>>>>>>>>>>>>>>>> daugiau
>>>>>>>>>>>>>>>>> procesu, nei vaziavimas is A i B. oficialiame dokumente 
>>>>>>>>>>>>>>>>> aiskiai
>>>>>>>>>>>>>>>>> ivardinta, kad euro tarsos normos yra viena is EV/hybrid
>>>>>>>>>>>>>>>>> technologijos
>>>>>>>>>>>>>>>>> ir pramones skatinimo programu. cia reikia totaliai kiauru
>>>>>>>>>>>>>>>>> hipsteriu
>>>>>>>>>>>>>>>>> but, kad to nesuprasti.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>> o tesla ko tau vis kliuna? gavrikas gal koks su tesla 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> i lybra
>>>>>>>>>>>>>>>>>> ivaziavo? :-)
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> man tesla nekliuna. kliuna fanatiku kliedesiai apie 
>>>>>>>>>>>>>>>>> tesla, muska,
>>>>>>>>>>>>>>>>> ateiti
>>>>>>>>>>>>>>>>> ir durninimas tu, kurie tais kliedesiais netiki. nes 
>>>>>>>>>>>>>>>>> zino ir
>>>>>>>>>>>>>>>>> supranta
>>>>>>>>>>>>>>>>> biski daugiau.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>
>>