Taigi, kad mažiau kaip 8l/100km ima krūva kibirų, o būtent hibridas kažkodėl ima 8. Nu nes todėl kad. On 2018-04-23 09:41, CodeC wrote: > ne. bedos tame, kad maziau 8 simtui yra gyvas velnias kibiru, per puse > pigesniu. o sitas kisamas, kaip ekologijos ir ekonomijos panaceja, visus > kitus 'dumijanciais garveziais' ir 'so yesterday' vadinant ir > apmokestint siulant, su pretencija paciam likt neapmokestintam, nes > atseit ekologiskas labai. > > On 2018.04.23 09:38, ostapas wrote: >> O tai pala, čia bėdos kad tas kibiras tiesiam kely ima mažiau nei >> 8litrus šimtui? >> >> >> >> "CodeC" wrote in message news:pbjusk$bl2$1@trimpas.omnitel.net... >> >> tu gal japonas, ne lietuvis? tai as nepadesiu - nemoku japoniskai. >> va angliskai, gal ka suprasi: >> "If you do most of your driving at high speeds on good roads, without >> stopping and starting, a hybrid will save you very little gasoline. In >> town, doing a lot of starting and stopping, a hybrid can will save you a >> LOT on gasoline." >> >> hibridas nera ekonomiskesnis mieste, negu uzmiestyje. jis ekonomiskesnis >> mieste uz 'paprasta' benzinini auto. smarkiai ekonomiskesnis. uzmiesty - >> ne, arba beveik ne. gal ten kokiam kaunas-prienai dar ir sutaupysi koki >> litra, jei lyginsi su paprastu benzu, nes kalniukas-pakalne, gyvenvietes >> ir traktoriai daznai sutinkami. bet vilnius-kaunas-klaipeda arba >> viabaltica tai nu svajot nedraudziama :) paprasto benzo sanaudos mieste >> ir uzmiesty skiriasi drastiskai. hibrido - is esmes panasios. skaityk ir >> galvok, kol kasnors daeis, poto cia israsinek premijas, kai paciam >> minimum kelios priklauso. >> >> On 2018.04.23 09:29, Tomas wrote: >>> Skirtingai nei pats, aš puikiai suprantu, kad tojotos hibridas nėra >>> elektromobilio variantas ir manęs nepersekioja Elomo Musko šmėklos. >>> >>> Paraišką Šnobeliui gauti jau pateikei? >>> >>> On 2018-04-23 09:22, CodeC wrote: >>>> tau neduota suprasti, kas yra hibridas benzas-elektra, kaip jis >>>> veikia ir kokie (kur) jo pranasumai ir kur jie baigiasi. tai tiesiog >>>> megaukis tuo, ka tau pardave vadybininkai ir tiek. viso gero. >>>> >>>> On 2018.04.23 09:19, Tomas wrote: >>>>> Tai ir sakau, kad išradai alternatyviąją fiziką. Normaliame >>>>> pasaulyje tolygus važiavimas lygiu keliu pastoviu greičiu yra pats >>>>> ekonomiškiausias režimas automobiliui nepriklausomai nuo variklio. >>>>> Tuo tarpu tavo alternatyviame pasaulyje kuo tolygiau važiuoji lygiu >>>>> keliu, tuo labiau auga kuro sąnaudos, o pvz. mieste smaukaisi su >>>>> 4l/100km. Taigi dar kartą sveikinu, gal kada gausi Šnobelio premiją. >>>>> >>>>> On 2018-04-23 09:00, CodeC wrote: >>>>>> as tai ne. gaila, bet jauciu kad cia net netrolini, o rimtai >>>>>> nesupranti. >>>>>> hibridas 'losia' vieninteliam scenarijui: pakaitomis sekantys >>>>>> pagreitejimai-suletejimai, kai naudojama el. energija is ten, kur >>>>>> pries tai sukaupe regeneracijos metu. t.y. islosti gali tik tada, >>>>>> kai ta energija yra FREE. as savo dyzelyje trinu stabdziu diskus, >>>>>> tu trini biski maziau ir sukaupi kazkiek energijos, kuria poto >>>>>> gali panaudot greitedamas. baterijos dydis deja toks, kad sukaupti >>>>>> energijos desimtims kilometru nera kur. todel kai >>>>>> pagreitejimus-suletejimus skiria 100km, tu vaziuoji elementariu >>>>>> benzininiu kibiru. vsio, padariau ka galejau. enjoy. >>>>>> >>>>>> On 2018.04.23 08:05, Tomas wrote: >>>>>>> Išradai alternatyviąją fiziką? Sveikinu. >>>>>>> >>>>>>> On 2018-04-22 22:15, CodeC wrote: >>>>>>>> hibridui uz ilga tiesiaja durnesnio marsruto nera. >>>>>>>> dziaukis toliau susigalvotais privalumais. >>>>>>>> >>>>>>>> On 2018-04-22 22:08, Tomas wrote: >>>>>>>>> Rašai taip užtikrintai, lyg pats būtum važiavęs. Kaip ir >>>>>>>>> rašiau - prieš savaitę važiavau kur kas durnesniu ir ilgesniu >>>>>>>>> maršrutu nei vilnius - kaunas. Rezultatas 4,9 l/100km (nors >>>>>>>>> neabejoju, kad tarpais užgazavus ar į kalbą buvo ir 8, ir 15, >>>>>>>>> ir 20 l/100km). >>>>>>>>> >>>>>>>>> 2018-04-22 21:54, CodeC rašė: >>>>>>>>>> ne. reali. isvaziuoji vilnius -kaunas, pasikrauna tavo batarke >>>>>>>>>> per >>>>>>>>>> kilometra-du, o prieky tai dar devimkazkeli. nu ir poto nieko >>>>>>>>>> kito ir >>>>>>>>>> nelieka, kaip dziaugtis 8l/100km 'gerom' sanaudom, nusipirkus >>>>>>>>>> brangu >>>>>>>>>> kibira. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 2018-04-22 21:51, Tomas wrote: >>>>>>>>>>> Trasa kiek suprantu sferinė ir vakuumuota? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> 2018-04-22 21:50, CodeC rašė: >>>>>>>>>>>> nu tai todel ir ryja trasoj 2x uz dyzeli. ir tolko is to >>>>>>>>>>>> tavo atkinsono >>>>>>>>>>>> tik mieste, vykstant regeneracijai ir akumo krovimui yra tolko. >>>>>>>>>>>> isvaziavus i trasa ir pasikrovus tai juokingoi dyzdzio >>>>>>>>>>>> baterijai, visas >>>>>>>>>>>> tolesnis procesas - monkes biznis. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> On 2018-04-22 21:47, Tomas wrote: >>>>>>>>>>>>> Kad ta energija yra free sugalvojai pats. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> 2018-04-22 21:37, CodeC rašė: >>>>>>>>>>>>>> nu tai svarbu tu supranti, is kur 'kruizinant' atsiranda >>>>>>>>>>>>>> free energy. >>>>>>>>>>>>>> tolesnes visos isvados, dziaugsmas ir lukesciai net >>>>>>>>>>>>>> komentaru neverti. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> On 2018-04-22 21:28, Tomas wrote: >>>>>>>>>>>>>>> Codecas nesupranta, kad tojotos hibridas nėra >>>>>>>>>>>>>>> elektromobilio (EV) >>>>>>>>>>>>>>> atmaina. Elektros varikliai tojotos hibriduose atlieka >>>>>>>>>>>>>>> maždaug tą >>>>>>>>>>>>>>> pačią funkciją kaip turbinos ir kompresoriai įprastiniuose >>>>>>>>>>>>>>> varikliuose >>>>>>>>>>>>>>> - t.y. leidžia reikiamu momentu padidinti variklio galią. >>>>>>>>>>>>>>> Skirtumas >>>>>>>>>>>>>>> tas, kad ne tik deginamas kuras čia ir dabar, bet >>>>>>>>>>>>>>> naudojama ir >>>>>>>>>>>>>>> regeneruota, o taip pat kruizinant sukaupta energija. Be >>>>>>>>>>>>>>> to elektros >>>>>>>>>>>>>>> motorų charakteristikos leidžia vietoj įprastinio VDV į >>>>>>>>>>>>>>> hibridus dėti >>>>>>>>>>>>>>> Atkinsono ciklu dirbantį VDV, kuris yra ekonomiškesnis. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> O galimybė su tojotos hibridu nuvažiuoti nedidelį atstumą >>>>>>>>>>>>>>> ribotu >>>>>>>>>>>>>>> (kažkur iki ~70 km/h) greičiu EV režimu tėra vyšnia ant >>>>>>>>>>>>>>> torto. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> 2018-04-22 20:29, mindau rašė: >>>>>>>>>>>>>>>> ok, an pirstu: ateina mazalitraziai benzai, max plug-in >>>>>>>>>>>>>>>> hibridai. >>>>>>>>>>>>>>>> EV stratosfera bent kol kas. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> "CodeC" wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>> news:pbg2rh$egk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>> ne visai kita. aukstesne truputi. >>>>>>>>>>>>>>>> subsidijos, zalia spalva, tariama ekonomija - >>>>>>>>>>>>>>>> pardavinejamos tos >>>>>>>>>>>>>>>> pacios >>>>>>>>>>>>>>>> idejos, kaip hibridu atveju, tik biski brangiau. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> On 2018-04-21 13:23, mindau wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>> EV cia nelieskim, ten visai kita stratosfera. Tu per >>>>>>>>>>>>>>>>> daug suplaki i >>>>>>>>>>>>>>>>> viena vieta. >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> "CodeC" wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>>> news:pbdbqf$dem$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> On 2018-04-20 21:19, mindau wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>>> tai didingi fijatai, dyzelio dievai, irgi sita sriti >>>>>>>>>>>>>>>>>> uzraukia, >>>>>>>>>>>>>>>>>> keli >>>>>>>>>>>>>>>>>> metai beliko. kiti irgi apie tai kalba. >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> nu. kalba. daug kas visaip kalba. apie sviesu EV rytoju >>>>>>>>>>>>>>>>> zinai kiek >>>>>>>>>>>>>>>>> metu >>>>>>>>>>>>>>>>> jau 'kalba' ? >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>> nepalenda. jeigu daro, kad palystu, tada uz hibrida >>>>>>>>>>>>>>>>>> brangiau >>>>>>>>>>>>>>>>>> pasidaro. >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> what a coincidence! >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>> dabar gali pasakot, kad tie kas normas sugalvojo yra >>>>>>>>>>>>>>>>>> durniai, nes >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> durniai ne tie. durniai cia susirinke. 'tie' tai versla >>>>>>>>>>>>>>>>> daro ir >>>>>>>>>>>>>>>>> tiek. >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>> dyzeliai is tikruju netersia.. faktiskai galima butu >>>>>>>>>>>>>>>>>> miegamajam su >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> tersia. ar as rasiau, kad netersia? visos tr. priemones >>>>>>>>>>>>>>>>> tersia. >>>>>>>>>>>>>>>>> tik ne >>>>>>>>>>>>>>>>> visiems duota suprasti tarsa didesniam paveiksle. >>>>>>>>>>>>>>>>> pamastyt apie >>>>>>>>>>>>>>>>> daugiau >>>>>>>>>>>>>>>>> procesu, nei vaziavimas is A i B. oficialiame dokumente >>>>>>>>>>>>>>>>> aiskiai >>>>>>>>>>>>>>>>> ivardinta, kad euro tarsos normos yra viena is EV/hybrid >>>>>>>>>>>>>>>>> technologijos >>>>>>>>>>>>>>>>> ir pramones skatinimo programu. cia reikia totaliai kiauru >>>>>>>>>>>>>>>>> hipsteriu >>>>>>>>>>>>>>>>> but, kad to nesuprasti. >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>> o tesla ko tau vis kliuna? gavrikas gal koks su tesla >>>>>>>>>>>>>>>>>> i lybra >>>>>>>>>>>>>>>>>> ivaziavo? :-) >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> man tesla nekliuna. kliuna fanatiku kliedesiai apie >>>>>>>>>>>>>>>>> tesla, muska, >>>>>>>>>>>>>>>>> ateiti >>>>>>>>>>>>>>>>> ir durninimas tu, kurie tais kliedesiais netiki. nes >>>>>>>>>>>>>>>>> zino ir >>>>>>>>>>>>>>>>> supranta >>>>>>>>>>>>>>>>> biski daugiau. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>> >>