cia tu loji, kad hibridai ekologiski ir zali. deja taip nera. kad dyzeliai tersia, nieks neneigia. tersia visi. tokia ta civilizacija. bet kai *naujus* dyzelius suparkuoja dykumoj ir dalina subsidijas hibridam ir EV - tai gal tu eik nx su savo trolinimais ir matavimais kas labiau tersia. turetum i nauju hibridu/ev lifetime emisijas iskaiciuoti dar ir tu nauju-uzdraustu-nepanaudotu dyzeliu pagaminimo ir utilizavimo kastus ir tarsa. nematai toliau savo nosies galo ir tiek. On 2018.04.20 11:09, Tomas wrote: > Nu tai baterijų gamyba/perdirbimas ir pan. yra sritis kurioje gali > pasireikšti ir LT mokslas ir verslas. > > Bet paprasčiau bliauti, koks tai blogis ir aiškinti, kad iš dyzelio > dusliarkos kvepia pakalnutėm. > > On 2018-04-20 10:57, CodeC wrote: >> va matai kaip tau gerai. >> bet kazkaip teslos faktoriai tai net ne kinijoj. kazkodel. >> nu ir perdirbines tikrai ne kinijoj tas batarkes. >> siaip uztenka ir bambaliu 'cechiuko' ramuciuose. >> linkiu, kad EV/hibridu kaminukai kurnors salia tavo zalio kiemelio >> netoli atsirastu. geriausia butu poto, kai emigruosi. >> >> On 2018.04.20 10:54, Tomas wrote: >>> On 2018-04-20 10:52, CodeC wrote: >>>> tai blogai pasirode. savo trydose baubus susiskaiciuok pirma. >>>> beje, kas daugiau triuksmo ir tarsos kelia, trys kibirai hibridai, >>>> per kaima vezdami beveik tiek pat, kiek mano vienas 'dyzelinis >>>> uazikas' ar as? o kai juos visus reikia pagaminti ir utilizuot? ten >>>> kur zmones respiratorius pagal abonenta perka po faktoriaus kaminu >>>> gyvendami ir skaidraus vandens nera mate, tavo atsakomybes ribos >>>> nebesiekia? >>> >>> Kiniečiai tegu sprendžia savo problemas, mes spręskime savo. Dėl to, >>> kad pats mažiau valgysi, Afrikoj vaikai badauti nenustos. >